Boende i St Anton i december finns!

Vi är två st som har boende dec-april men vi kommer inte upp förrän den 4e jan. Är någon intressead av att bo där första månaden finns där två sängar lediga. Hyran ligger på 3 200.

Hej! Jag och en polare drar upp imorn och tänkte stanna till april och har inte fixat nått boende än. Förhoppningsvis kommer vi ju hitta något eget men tills vidare vore det perfekt om vi kunde sno era platser! Svara här eller ring på +43 650 62 62 700 så kanske vi kan lösa det smididgt?! Hade bra! Pontus och Erik

Tjena, vi är 2 personer som tänkte dra ner reativt snart och söker boende under december.
Finns möjligheten kvar kontakta mig gärna med lite mer information kring boendet.

Hej hej, ytterligare två som söker boende i december, vi åker ner den 14e. Finns platserna kvar kontakta oss gärna på 0733645005, annars ses vi kanske där! Mvh Jennifer & fredrik

Hej Jag letar boende i St Anton, är nere nu redan men kommer nog att behöva ett nytt boende då mitt nuvarande tillhör skidskolan som jag inte kan jobba på nu! Om du har en plats över ring mig på 06648722425 kommer garanterat att bli en trevlig säsong!
Mvh Hampus

Snödjup

Tillbaka
Topp