Boende i St. Anton!

Halloj

Ny medlem
Boende i St. Anton!
Hej!
Vi är tre 19-åriga tjejer som tänkte säsonga i
St. Anton i vinter. Vi tänkte dra precis efter nyår
och stanna till slutet av säsongen. Vi undrar om någon har tips på boende eller om någon vill dela en lägenhet eller liknande!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp