KoRnflakez
Ny medlem
Boende i st anton
Gokväll!
Har sett att det verkar vara ganska många som söker boende i st anton.
Jag och en kompis hade tänkt åka ner i mitten av januari till slutet av mars.
Men det är svindyrt om man ska ha tag i en lägenhet för två, dessutom är det betydligt roligare om man är lite fler.
Är det någon/några som är intresserad av att gå ihop och söka en lite större lägenhet?
Är hyran inte alltför dyr så kan vi även tänka oss betala för en extra månad om ni planerat att stanna längre / komma dit lite tidigare. Alternativt att man hyr ut till någon månadsbum.
Alternativt om någon har plats över till två stycken redan nu.
Men ja, om någon är intresserad av detta förslaget eller vill veta något mer så är det bara att skicka iväg ett mail till mig eller att ringa mig på tel: +46733 52 98 51
(PS. Det kan även vara intressant med andra orter, men i första hand st anton)
Har sett att det verkar vara ganska många som söker boende i st anton.
Jag och en kompis hade tänkt åka ner i mitten av januari till slutet av mars.
Men det är svindyrt om man ska ha tag i en lägenhet för två, dessutom är det betydligt roligare om man är lite fler.
Är det någon/några som är intresserad av att gå ihop och söka en lite större lägenhet?
Är hyran inte alltför dyr så kan vi även tänka oss betala för en extra månad om ni planerat att stanna längre / komma dit lite tidigare. Alternativt att man hyr ut till någon månadsbum.
Alternativt om någon har plats över till två stycken redan nu.
Men ja, om någon är intresserad av detta förslaget eller vill veta något mer så är det bara att skicka iväg ett mail till mig eller att ringa mig på tel: +46733 52 98 51
(PS. Det kan även vara intressant med andra orter, men i första hand st anton)