Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
söker boende i st. anton eller där i krokarna, för 1 person.
soffa, säng, golv, what ever.
är 22, man, student, snowboardåkare, puder älskare, lugn och skötsam, från umeå.
bodde i pettneu förra säsongen, funkade bra.
Jag sitter i samma sits som dig! Letar för fullt just nu, ska åka ner på lördag, planen är att hitta för en vecka eller två och sedan kanske få boende genom jobb eller bo med någon som redan är där. Har du fått något svar eller hur ser din plan ut?
Hej! Jag är en tjej från Malmö som är nere med en annan tjej, vi bor på ett hostell i Pettneu några dagar, vi sitter också i samma sitts. Vi är villiga att dela upp oss om det skulle behövas. Skulle vi hitta ot hör vi av oss. Hör ni gärna av er
Om ni hittar något med! 0723579626
Jag hittade en lägenhet som jag har i en vecka, kan tänkas dela en lägenhet/boende med några, för att få billigare. Fick lite info av turistbyrån, en lägenhet finns i St Jacob, 4-6 pers med två sovrum och kök. Om jag får reda på priset, skulle det vara intressant?
Åker ner i början av feb och har ordnat sovplats till den 16 men sen är jag bostadslös. Hoppar också gärna in och delar på något om det skulle bli läge!
Jag är en 22-årig tjej som just nu är ute och backpackar i Australien/asien. Tänkte spendera ca 3 veckor i st Anton från och med 18/3. Älskar både skidor pch snowboard och räknar med att maxa tiden i backarna. Hör av er om ni vill ha en extra roomie för att sänka kostnaderna!
johannah_2@hotmail.com
Jag är en 22-årig snubbe som just nu hänger i Salzburg men vill dra mig upp i bergen från och med nästa vecka och framåt (tills jag tröttnar tänkte jag säga, men det kommer väl inte hända).
Hursomhelst så är jag också sugen på att dela lägenhet om någon har plats i/omkring St. Anton, från och med nu på måndag 4/2 och 2-4 månader framåt beroende på lägenhet och pris.
Mycket möjligt att jag drar dit och letar personligen nästa vecka om jag inte hittar något boende i ett område närmare här. Hursomhelst är det ju bra att veta att det finns andra som letar och kanske vill dela.
Hej!
Jag och min pojkvän befinner oss just nu i Ischgl och har det lite tufft på boendefronten så funderar på att röra oss mot st anton istället. Vår plan är att stanna säsongen ut men om ni kan erbjuda några veckors boende är vi väldigt glada för det med! Så om ngn vill inkvartera 2 trevliga 25-åriga skidåkare får ni gärna slå en pling eller skicka ett sms (lite brist på internet). 0739569920. Ni kan självklart maila också men kan dröja lite med svar då. arvidsson.lisa@icloud.com
Hej!
Tänkte ge denna tråd en sista chans och se hur det gått för alla st anton-sugna? Jag har fått boende som ingår i mitt jobb men pojkvännen står fortfarande utan och vi har bara 2 dagar kvar där vi bor nu. Som om någon har plats för 1 eller 2 glada skidåkare så hör av er till oss! arvidsson.lisa@icloud.com eller 0680-2013926.
Ett annat alternativ är om ngn sitter på en lite större lägenhet (3-6 pers) då vi hittat några här nere att dela med.