boende i VERBIER sökes

eriksek

Ny medlem
boende i VERBIER sökes
HEJ

Söker boende i verbier kan tänka mig vad som hellst soffa golv mm . om det är någon som har något ledigt eller några som vill dra ner kostnaden som har något större hör av er. Jag åker ner i början av december och hade tänkt att stanna en säsong.
Hör av er om intresse finns för mer info.

Senast ändrad:
boende i VERBIER sökes
Hej!
Jag vet inte om du har sett antingen min eller whuecrews annons, för vi har nämligen hyrt ett hur nära medran på 72 kvadrat och vi har en plats över. Hör gärna av dej om detta är något som låter intressant. Det är bra pris och det ligger dessutom hur bra som helst! Kram!

boende i VERBIER sökes
Vet några som bor på en vind, finns två extra rum över, själkvklart går det inte att stå i rummen, de har heller inget kök eller tapeter på väggarna/ ordentligt golv. men ett bra humör och ett badrum samt extra madrasser finns, sägs dessutom att man ha bott 8 pers där tidigare säsong, de är 3 nu! Säg till om du behöver en sista utväg!

boende i VERBIER sökes
börjar dra ihop sig för mig nu ingen som har något golv där ute :) bara någon vecka iaf tills jag hittar något riktigt

boende i VERBIER sökes
Carinen sa:
Vet några som bor på en vind, finns två extra rum över, själkvklart går det inte att stå i rummen, de har heller inget kök eller tapeter på väggarna/ ordentligt golv. men ett bra humör och ett badrum samt extra madrasser finns, sägs dessutom att man ha bott 8 pers där tidigare säsong, de är 3 nu! Säg till om du behöver en sista utväg!
Vad kostar det att bo där?

Tillbaka
Topp