boende i verbier???

oliviam

Ny medlem
boende i verbier???
det e inte så att nån vänlig själ kanske har nått boende till mig och min ytterst snälla kompis från 17 januari??? isåfall vore det grymt! Om inte kanske nån har nått tips?? tack och hej!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp