Boende i Verbier?

Eleonora

Ny medlem
Boende i Verbier?
Hej! Jag och min kompis planerar att åka till Verbier i slutet av november, och skulle behöva nånstans att bo. Vi är två trevliga och skötsamma tjejer på 20 år. Tacksam för alla tips och förslag vi kan få!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp