Boende ledigt St Anton

HARS

Aktiv medlem
Boende ledigt St Anton
Vi har en plats ledig i vår lägenhet perioden mitten av januari till mitten av februari. Billigt och bra, åsså är vi förbannat trevliga.
Hör av dig till manhj342@student.liu.se
/Måns
 
Boende ledigt St Anton
Hej!
Jag kommer ner till st Anton den 3:e. Har inget boende, så det verkar helt klart intressant..:-). När kommer ni ner lite mer exakt? Var ligger lägenheten och vad kostar det?
Hör av er på 0703 40 52 29 så kan vi prata mer!
Lena
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp