Boende nånstans

rickat

Ny medlem
Boende nånstans
Tjaba dudes, söker boende för mig o min kompis koffe, i första hand val t eller st anton, har ni nåt annat blir vi kanske glada ändå...
åker strax innan jul, runt den 18:e, stannar säsongen ut.. ha de gott
kf01fori@chestud.chalmers.se
0707-742935
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp