Boende nästa säsong

Johan_Karlsson

Ny medlem
Boende nästa säsong
Planerar att göra en säsong på snö i början av 2003. Land/ort spelar ingen roll. Detta är min första säsong någonsin så jag behöver alla tips jag kan få. Till att börja med är jag tacksam för alla tips om hur och var jag kan hitta någon stans att bo. Pengar är inget problem, så jag ska inte ha något jobb när jag väl är på plats.

Boende nästa säsong
Beror lite på hur man är som person. Antingen sitter man och ringer hemmifrån och försöker ha allt fixat när man kommer ner. Eller så åker man ner tar in på vandrarhem och fixar boende när man är på plats. detta är en mycket roligare variant men man måste oftant åka ner lite tidigare så inte allting är fullt. Skulle rekomendera att man åtminstånde är nere i December.

Boende nästa säsong
Jag har själv inte gjort nånn säsong men planerade lite att göra en denna säsong... men det sket sig, hade inte tillräckligt med pengar.
Om du har gott om pengar kan du kolla på: http://www.alpservice.com/
De fixar mer eller mindre allt tror jag... men det kostar.
Lycka till!!!

Boende nästa säsong
om pengar inte ær ett problem så kan du ju bara ta in på ett najs hotell , køpa ny bræda varje dag och aldrig æta upp maten.

annars så tror jag væll att det skulle kunna va det ænda problemet du skulle støtta på.Allt finns det handlar oftast bara om att han råd till det.

Bling bling money aint a thing....Peace!

Ps. jag ær oxo ekonomiskt oberoende (om det skulle va nån hæfti brud som læser det hær..)MASSA STÅLAR!

Tillbaka
Topp