Puderdax
Ny medlem
Boende och jobb i St:Anton
Tjenare alla glada pudersprättare! Kom precis hem från en sjukt bra vecka i St:anton! Vart så nöjd att jag och en polare fått för oss för att åka ner igen om några veckor och fullfölja säsongen ut...Vi letare boende, helst i St:anton, men Nezerein och St.jakob går oxå bra! Om någon har nån bädd över eller en arbetsgivare som söker arbetare hör av er så fort ni kan! Tack på förhand!