Boende/resesällskap St Anton

vinyljohan

Medlem
Hej är en kille på 25 år som bor i Göteborg som åker snowboard om det spelar någon roll... som skall åka till St Anton denna vintern, har tänkt åka någon gång i slutet av november för att kanske hitta jobb och billigt boende, försöker hitta ett ställe att bo dom första veckorna, ska åka ensam så det vore kul att hitta någon att åka med och det är billigare om man är två att dela en lägenhet ele ett rum så hör av dig om du har samma planer. Ha det gött

Skrev detta även i en annan tråd här på freeride men det finns förmodligen boende kvar hos Haus Anita. Jag ska bo där de första två veckorna iaf, tänkte att det var skönt att ha något bestämt. :)

Hennes mail är anitaschneider@st-anton.at . Lite dyrt då det kostar €20 per natt men inget jag orkar bråka om för 14 dagars boende. Om det är superb kanske jag bor kvar. Hyran blir sänkt med tiden och går ner till €18 / natt efter ett tag.

Du kan ju läsa lite om Haus Anita här: https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=41901 . Där har folk skrivit lite om boendet. Det är det enda jag vet också. Men langa ett mail till henne vettja!

David

Senast ändrad:
hmm, e med från götet och ska åka ner själv skulle jag tro. drar nog ner till anton i slutet av november med. skulle ju kunna styra upp något. men de flesta jobben där nere får man boende inkluderat har jag för mig? har du något datum spikat?

Tillbaka
Topp