Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fick besked idag om att jag ska komma upp dit, nu ska jag bara klura ut hur!Heyalyhupa sa:Är det bättre att fixa eget boende, eller att ta boendet som skistar erbjuder?
Några fler som fått samtal idag och ska på rekryteringsträffen 21-23 september? :D
Jag åker från Falun , om ni tar den vägen upp och har en plats över åker jag gärna med :DTobbe_Carlsson sa:Kommer nog upp på rekryteringsträffen 21-23 sep, kommer att åka bil upp i sånt fall. Har 4 platser i bilen om det är några som vill åka med upp, åker från stockholms trakten!![]()
Tobbe, jobbar du möjligtvis i Vaxholm på kastellet :P??Tobbe_Carlsson sa:Kommer nog upp på rekryteringsträffen 21-23 sep, kommer att åka bil upp i sånt fall. Har 4 platser i bilen om det är några som vill åka med upp, åker från stockholms trakten!![]()
Finns det fortfarande plats kvar så absolut!jibbsara sa:Jag åker från Falun , om ni tar den vägen upp och har en plats över åker jag gärna med :DTobbe_Carlsson sa:Kommer nog upp på rekryteringsträffen 21-23 sep, kommer att åka bil upp i sånt fall. Har 4 platser i bilen om det är några som vill åka med upp, åker från stockholms trakten!![]()
Ska oxkså dit som liftvärd :D
Nemen tjenare Natalie, visst är det jag!Heyalyhupa sa:Tobbe, jobbar du möjligtvis i Vaxholm på kastellet :P??Tobbe_Carlsson sa:Kommer nog upp på rekryteringsträffen 21-23 sep, kommer att åka bil upp i sånt fall. Har 4 platser i bilen om det är några som vill åka med upp, åker från stockholms trakten!![]()
Härligt!! :DTobbe_Carlsson sa:Finns det fortfarande plats kvar så absolut!jibbsara sa:Jag åker från Falun , om ni tar den vägen upp och har en plats över åker jag gärna med :DTobbe_Carlsson sa:Kommer nog upp på rekryteringsträffen 21-23 sep, kommer att åka bil upp i sånt fall. Har 4 platser i bilen om det är några som vill åka med upp, åker från stockholms trakten!![]()
Ska oxkså dit som liftvärd :D![]()
Jag sökte både Lindvallen & Tandådalen/Hundfjället, men bara blivit kallad till Tandådalen/Hundfjället. Sen sökte jag till Stöten också. Ska du på rekryteringen, eller åker du dit för något annat? Du jobbar väl i Idre annars?Tobbe_Carlsson sa:Nemen tjenare Natalie, visst är det jag!Heyalyhupa sa:Tobbe, jobbar du möjligtvis i Vaxholm på kastellet :P??Tobbe_Carlsson sa:Kommer nog upp på rekryteringsträffen 21-23 sep, kommer att åka bil upp i sånt fall. Har 4 platser i bilen om det är några som vill åka med upp, åker från stockholms trakten!![]()
Vart i sälen har du sökt då?
![]()
Jag bor i Lund så tar nog bussen från Göteborg. lite väl långt att köra själv ända från lundHeyalyhupa sa:Tobbe_Carlsson jag bor i Stockholm, så jag åker väldigt gärna tillsammans med dig upp!
Luu, vart någonstans åker du ifrån? Det går ju buss från både Göteborg och Stockholm.
vilket fjäll har du sökt till?ememma sa:Jag fick också ett samtal om rekryteringshelgen den 21-23! Lär nog åka med bussen från Stockholm, några fler som ska dit?![]()
Jag sökte till både Lindvallen och Tandådalen/Hundfjället, blev kallad till Lindvallen (om jag inte minns helt fel).. Nu ska jag bara fundera ut hur jag ska ta mig dit. Vart har du sökt?Luu sa:vilket fjäll har du sökt till?ememma sa:Jag fick också ett samtal om rekryteringshelgen den 21-23! Lär nog åka med bussen från Stockholm, några fler som ska dit?![]()
![]()
jaså, då lär vi nog åka med samma buss!IdaBauermeister sa:även jag ska upp.. åker med bussen från stockholm!tror man skulle få mer info nära den 21a!
![]()
Jag sökte till Högfjället.. tror jag det va iaf :Pememma sa:tack! då får jag hålla koll runt den 14e då
NickJohansson: vart i sälen har du sökt?![]()
jag ska åka upp redan på torsdag till göteborg från lund och stanna över en natt på hotell. sen får jag göra likadant på söndag till måndag eftersom tågen slutar gå innan bussen är tillbakaNickJohansson sa:Ser jobbigt ut att ta sig till Göteborg med tåg eftersom första tåget från Helsingborg på fredagen e framme 08.17 och bussen därifrån går 08.00 ...
Ingen nere ifrån som e sugen på att dela på kostnaden för att köra upp till Göteborg på morgonen där eller kanske hela vägen ?![]()
Ah okejLuu sa:jag ska åka upp redan på torsdag till göteborg från lund och stanna över en natt på hotell. sen får jag göra likadant på söndag till måndag eftersom tågen slutar gå innan bussen är tillbaka![]()