Boende/Säsongare i Åre 07/08?

Kemp

Ny medlem
Hejsan!

Vikor var namnet...

Skulle bara se om det är någon som planerat å säsonga i Åre eller Alperna 07/08 och vill göra sällskap? ;)

jo jag är också jävligt sugen på Japan, vore kul o åka till ngt ställe som inte alla andra åker till, men St Anton duger ju det med ;)

Senast ändrad:
hellbergarn sa:
DjNirre sa:
hellbergarn sa:
jo jag är också jävligt sugen på Japan, vore kul o åka till ngt ställe som inte alla andra åker till, men St Anton duger ju det med ;)
Det är väll lite mera utav en kostnads fråga i det fallet.. :p
Hur mycket dyrare är det att leva i Japan? är det mycket?

Resan förstår jag är dyrare :p
Ingen aning om va det kan gå på alltså.. Men grymt vore det ju.
Det är ju ett av de länder det dumpar mest i....... :D
Grym off-pist men det är på vissa berg olaglit då man stör bergs gudarna..

DjNirre sa:
hellbergarn sa:
DjNirre sa:
Det är väll lite mera utav en kostnads fråga i det fallet.. :p
Hur mycket dyrare är det att leva i Japan? är det mycket?

Resan förstår jag är dyrare :p
Ingen aning om va det kan gå på alltså.. Men grymt vore det ju.
Det är ju ett av de länder det dumpar mest i....... :D
Grym off-pist men det är på vissa berg olaglit då man stör bergs gudarna..
Jo det vore riktigt kul! Läste i åka skidor om en ort som fick ca 15 meter snö per säsong. haha, det där med gudarna verkar ju sjukt, men man gör nog bäst i att ta det lugnt, vem vill ha snögudarna mot sig?

Jag har mitt boende nästan klart i St:anton redan.. :D
Måste bara ringa & göra allt klart nu i sommar så är ju ett litet tag kvar i alla fall..

jag hade tänkt åka ett par månader till åre, har antagligen igen att åka med så jag får gärna lite sällskap där. //Krille

hade också tänkt dra en sväng till alperna nästa säsong, lutar åt frankrike men är öppen för förslag. än så länge så är jag själv så det hde varit najs med lite sällskap. :)

Låter som att vi kanske skulle dra ihopp ett FR gäng som inte har nått sällskap ännu för en säsong någonstanns.. :)

Blir sabbatsår från plugget och dra en säsong i Åre eller kanske USA/Kanada om man får till ett Green Card. Verkar vara en hel del här som ska till Åre 07/08, kul!

jooo..precis.. Jag o min kompis kanske kommer få ett boende här snart. men då måste vi ha 2 personer till som flytar med. För det är två sovrum med 2 bässar i varje. Ligger på åre torg och är mycket fint. balkong oxå. Ska få en offert snart. =)

Emeliiie sa:
jooo..precis.. Jag o min kompis kanske kommer få ett boende här snart. men då måste vi ha 2 personer till som flytar med. För det är två sovrum med 2 bässar i varje. Ligger på åre torg och är mycket fint. balkong oxå. Ska få en offert snart. =)
Låter MYCKET intressant! Vart är det? Låter nästan som Freestyle...?

Jag är mycket sugen på att åka upp till Åre i vinter!!
letar gärna boende med några stycken om det finns några inresserade...;)

Vi vill också vara med i gänget :) Letar boende för fullt. Någon som vet något eller vill dela kanske? /Sofie och Rebecca

Tänkte göra i åre förra året, men fanns inget boende så drog till st.anton där det finns snö och boenden :)

Som alla andra vill vi också ha boende i åre.. 2 st tjejer, 20 år. Vi vill bo i byn så det är någorlunda gångavstånd till torget. OM någon har nåt eller har nån kontakt med nån så vore ju det ett under.

Snödjup

Tillbaka
Topp