Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väll lite mera utav en kostnads fråga i det fallet.. :phellbergarn sa:jo jag är också jävligt sugen på Japan, vore kul o åka till ngt ställe som inte alla andra åker till, men St Anton duger ju det med![]()
Hur mycket dyrare är det att leva i Japan? är det mycket?DjNirre sa:Det är väll lite mera utav en kostnads fråga i det fallet.. :phellbergarn sa:jo jag är också jävligt sugen på Japan, vore kul o åka till ngt ställe som inte alla andra åker till, men St Anton duger ju det med![]()
Ingen aning om va det kan gå på alltså.. Men grymt vore det ju.hellbergarn sa:Hur mycket dyrare är det att leva i Japan? är det mycket?DjNirre sa:Det är väll lite mera utav en kostnads fråga i det fallet.. :phellbergarn sa:jo jag är också jävligt sugen på Japan, vore kul o åka till ngt ställe som inte alla andra åker till, men St Anton duger ju det med![]()
Resan förstår jag är dyrare :p
Jo det vore riktigt kul! Läste i åka skidor om en ort som fick ca 15 meter snö per säsong. haha, det där med gudarna verkar ju sjukt, men man gör nog bäst i att ta det lugnt, vem vill ha snögudarna mot sig?DjNirre sa:Ingen aning om va det kan gå på alltså.. Men grymt vore det ju.hellbergarn sa:Hur mycket dyrare är det att leva i Japan? är det mycket?DjNirre sa:Det är väll lite mera utav en kostnads fråga i det fallet.. :p
Resan förstår jag är dyrare :p
Det är ju ett av de länder det dumpar mest i....... :D
Grym off-pist men det är på vissa berg olaglit då man stör bergs gudarna..
i så fall är jag den första att anmäla mitt intresseDjNirre sa:Låter som att vi kanske skulle dra ihopp ett FR gäng som inte har nått sällskap ännu för en säsong någonstanns..![]()
och jag den andra :DbosseL sa:i så fall är jag den första att anmäla mitt intresseDjNirre sa:Låter som att vi kanske skulle dra ihopp ett FR gäng som inte har nått sällskap ännu för en säsong någonstanns..![]()
![]()
Låter MYCKET intressant! Vart är det? Låter nästan som Freestyle...?Emeliiie sa:jooo..precis.. Jag o min kompis kanske kommer få ett boende här snart. men då måste vi ha 2 personer till som flytar med. För det är två sovrum med 2 bässar i varje. Ligger på åre torg och är mycket fint. balkong oxå. Ska få en offert snart. =)
bygger på som ynklig tredjepers. som desperat letar boende då...carline sa:och jag den andra :DbosseL sa:i så fall är jag den första att anmäla mitt intresseDjNirre sa:Låter som att vi kanske skulle dra ihopp ett FR gäng som inte har nått sällskap ännu för en säsong någonstanns..![]()
![]()