Boende sökes i St. Anton

Felix_84

Ny medlem
Boende sökes i St. Anton
Hallo
Jag och en kompis har tänkt att sticka ner till St. Anton och göra en säsong där. Vi har tyvärr inget boende, så om där e någon som har boende och behöver rumskamrater e det bara att höra av er(har bil). Även tacksam för tips om hur man kan hitta ett boende där nere.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp