Boende sökes i St. Anton
Hallo
Jag och en kompis har tänkt att sticka ner till St. Anton och göra en säsong där. Vi har tyvärr inget boende, så om där e någon som har boende och behöver rumskamrater e det bara att höra av er(har bil). Även tacksam för tips om hur man kan hitta ett boende där nere.
Jag och en kompis har tänkt att sticka ner till St. Anton och göra en säsong där. Vi har tyvärr inget boende, så om där e någon som har boende och behöver rumskamrater e det bara att höra av er(har bil). Även tacksam för tips om hur man kan hitta ett boende där nere.