Boende Sökes i Whistler

csaba

Ny medlem
Boende Sökes i Whistler
Tjena alla glada

jag söker boende i whistler denna säsong. är det någon som har en ledig yta på minst 2 kvm så säg gärna till :P

andra som vill försöka hitta boende eller liknande eller bara vill resa tillsammans säg gärna till öppen för förslag.

Boende Sökes i Whistler
goddagens! en glad grabb som ska åka till kanada i vinter och jobba.. varsnågonstans ej bestämt.. flyger till vancouver den 5te november! När ska du över?

Sebastian

Boende Sökes i Whistler
Ja ska köpa min biljett på tisdag och åker till vancouver i slutet av oktober efter 25e

sen direkt till whistler det är iaf det jag planerat

EDIT: köpte min biljet idag åker 28e okt. borta minst 3 månader. nån som har en sängplats ledig i whistler???

Senast ändrad:
Boende Sökes i Whistler
hej...jag och en polare åker till kanada den 22 sep, landar i vancouver. vill också åka bräda, men inte bestämt vart ännu..har du fixat jobb/boende ännu?

Boende Sökes i Whistler
varför åker ni hit utan boende? vill inte vara den som dödar drömmen, men det är samma annonser i pique här som den ni läser på nätet................

Boende Sökes i Whistler
ärligt talat så hittar jag inte annons sidan på pique hjälp där vore bra :D fattar inte den tidningssidan. :S

iaf hitta en annan sida med lägenheter där hyran ligger runt 4000-4500 i månanden om man bokar så många som får sängplats helt enkelt. :D

Edit: till 360 jag har inte fixat något ännu men som sagt jag ska försöka fixa boende nu ska snacka med en annan på forumet här som sagt om ni är 2 och vi är så är vi 4a :D då är det bra mkt enklare att fixa en lägenhet.

Senast ändrad:
Boende Sökes i Whistler
Ingen som hittar något boende eller? verkar som om alla har det svårt detta år?
själv kollar man på pique men allt är fullt :(
om ni har någon över mejla gärna! lycka till

Boende Sökes i Whistler
jeg har hittat mycke på pique, men bare for 6.mnd hyrning. Jeg åker inte för i januari og skal bare være 3 nd. Men ring på de i pique. Det er ting ledig.
Og hvis noen har en plass ledig fra Januari, er det bare å si ifra.

Boende Sökes i Whistler
ja det är ju bara att trassla in sig här i med rop på hjälp. köpe biljett igår, till whistler 2 dec. letar letar och vill bara visa intresse här för boende eller leta rumsvänner. hör av er med tips så gör jag likadant

/michelle

Tillbaka
Topp