Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
goddagens! en glad grabb som ska åka till kanada i vinter och jobba.. varsnågonstans ej bestämt.. flyger till vancouver den 5te november! När ska du över?
hej...jag och en polare åker till kanada den 22 sep, landar i vancouver. vill också åka bräda, men inte bestämt vart ännu..har du fixat jobb/boende ännu?
ärligt talat så hittar jag inte annons sidan på pique hjälp där vore bra :D fattar inte den tidningssidan. :S
iaf hitta en annan sida med lägenheter där hyran ligger runt 4000-4500 i månanden om man bokar så många som får sängplats helt enkelt. :D
Edit: till 360 jag har inte fixat något ännu men som sagt jag ska försöka fixa boende nu ska snacka med en annan på forumet här som sagt om ni är 2 och vi är så är vi 4a :D då är det bra mkt enklare att fixa en lägenhet.
Ingen som hittar något boende eller? verkar som om alla har det svårt detta år?
själv kollar man på pique men allt är fullt
om ni har någon över mejla gärna! lycka till
jeg har hittat mycke på pique, men bare for 6.mnd hyrning. Jeg åker inte för i januari og skal bare være 3 nd. Men ring på de i pique. Det er ting ledig.
Og hvis noen har en plass ledig fra Januari, er det bare å si ifra.
ja det är ju bara att trassla in sig här i med rop på hjälp. köpe biljett igår, till whistler 2 dec. letar letar och vill bara visa intresse här för boende eller leta rumsvänner. hör av er med tips så gör jag likadant