Boende St Anton säsongen 12/13

Oliver1A

Medlem
Tjenare!

Har sett att det finns ett antal liknande trådar, men ganska dålig respons så tänkte att jag ska göra ett nytt försök! Kanske någon som glädjs av detta!

I vilket fall som helst så anländer jag till St Anton den 21 November och ska stanna på ett billigt hotell i cirka en vecka för att söka jobb! Under resten av säsongen saknar jag dock boende så frågan är då om det finns någon som har en sängplats över eller någon som har lust att dela??

För att nämna några ord om mig själv så är jag 19 årig handbollsmålvakt som tänkte testa något nytt! Jag är väldigt ordningsam och tanken i första hand är att jobba och åka så mycket skidor som möjligt, men bangar heller inte en utgång när det är dags för det..

Skicka gärna ett PM eller skriv här så kan vi snacka mer!

/Oliver

Hej Oliver.

SNE & SNÖ Skirejser har lediga sängplatser i vår guidelägenhet i St Anton. Den nyrenoverade lägenheten är stor och har plats till sex personer. Lägenheten ligger centralt i St Anton.

Priset för en sängplats ligger mellan 17 000 och 19 000 SEK i perioden 5/1 till 1/5.

Vi erbjuder transport ned till St Anton för 1 200 SEK i minibuss. Bussen avgår från Köpenhamn till St Anton 16/12 eller 4/1.

Är detta intressant kan du kontakta Martin på telefon +45 7023 1819 eller martin@skirejser.dk

Glada Hälsningar Lisa

Tillbaka
Topp