Boende St Anton

JoelLundgren

Ny medlem
Boende St Anton
Tjeena jag och två polare ska till st anton i januari och stanna till nån gång i april och letar aktivt efter boende. Vi är öppna för alla förslag och att dela boende är bara ett plus om ni är några sköna typer :)) tveka inte att höra av dig om du antingen har ett boende och behöver 3 roomies eller om du sitter i samma sits som vi och är sugen på dela

Boende St Anton
Tja Joel!
Är sugen på St Anton denna säsong också och letar efter boende. Om ni skulle hitta något boende och behöver fler roomies är det uppskattat om du hör av dig! Jag kommer givetvis göra detsamma om jag får tag på boende.
//Filip

Boende St Anton
Tja Joel! Jag är i precis samma sits tänkte också dra ner i januari och stanna säsongen ut. St Anton är även mitt förstahandsval! Skulle va kul om vi kunde snacka ihop oss. Har väntat lite med boendesökandet än så länge i o med att jag åker solo!
Ha d gött /Hjalmar

Boende St Anton
Hej Joel! Tänkte ta en pluggpaus och dra ner till st Anton i mitten av jan och köra säsongen ut. Har i dagsläget ingen kompis som tänker i samma banor så letar boende solo! Hör gärna av dig om du hittar något! Finns på fb med samma namn

Tillbaka
Topp