Boende St Anton

LindaGroon

Ny medlem
Boende St Anton
Hej, vi är två tjejer som äntligen fått säsongsboende i st anton och har varit här sedan 1 dec, lägenheten ligger i början av st jakob och är för 7 personer, så vi söker 5 personer som vill dela med oss.. vi är glada sociala och trevliga partypeople.. så tveka inte bara ring på detta nummer 00436648700201... mvh Linda och Nanny!

Boende St Anton
Hej,

vi är två jättesnälla killar som kommer ner den 6e Januari för att leta jobb på plats men har inget boende de dagar vi tänkte vara där och söka!
Vore det möjligt att mot en slant bo i eran lägenhet typ två nätter tills vidare? Vore jättesnällt, och som sagt betalar vi gärna en rimlig summa för besväret!
När kan vi ringa om ni är intresserade??

Mvh

Anton & Claes

Boende St Anton
hej hej
jag åker ner själv till st anton imorn, det hade varit jättekul att bo med er ett tag. jag hör av mej imorn när jag kommit ner / Julia

Boende St Anton
Tjena, ja e en kille på 22 år som kommer ner nu runt mitten av januari och har inget boende än! finns det fortfarande plats är jag riktigt sugen om ni tillåter er å ha en partyglad kille då hos er!

Mvh Alexander

Senast ändrad:
Boende St Anton
Tjena! :)

Jag är också på väg ner, om någon vecka eller så. Hur ser det ut med lägenheten? fortfarande lediga platser?

/Niclas.

Boende St Anton
tjeeena tjejer, vi är tre tjejer vara av två redan befinner sig st;anton!!

Vi är absolut på boende, jag kommer ner nu på lördag!!
slå en ppling om det finns plats kvar!! +46706406884
Kösss Josefin,Mia & Kajsa

Boende St Anton
Fråga hur får man tag i en lägnhet för 7 pers jag och ett glatt gäng ska ner först näsat sesong men lite info skadar inte.
Hoppas ni får en fin sesong och tänk lite på oss stakare som inte kom iväg i år.

Boende St Anton
Hej!

Vi är två glada och trevliga tjejer som kommer ner till St Anton runt den 10 feb. Finns det rum kvar så är vi jätteintresserade! Vi ringer gärna, men tänkte kolla här först om de finns plats kvar:) Om ni vill kan ni även maila på xx07se3@student.lth.se

Mvh

Sofia och Frida

Tillbaka
Topp