Boende Whistler 10/11

twixie

Ny medlem
Boende Whistler 10/11
Jag och troligen en polare till kommer sticka till Whistler nångång i November. Nån eller några som vill gå ihop och fixa boende tillsammans med oss? Alltid trevligt med sällskap.

Jag är 25 år och skidåkare, Daniel är 24 och brädåkare.

Boende Whistler 10/11
Tja, jag funderar på att dra till Whistler i två månader (Feb-Mar) i vinter, det ser ut som att jag kommer att resa solo, undrar om det finns några sköna lirare som har liknande planer? eller några som har en sängplats ledig under den tiden?

Boende Whistler 10/11
jeg tenker å dra til whistler i begynnelsen av november for å bli der hele sesongen. Har fixet work-visa så tenker å jobbe mens jeg er der. Gutt på 24 som tilbrakte forrige sesong i chamonix, og er nå i Wanaka, New Zealand. Ute etter boende for hele perioden så interessert i alt!

Boende Whistler 10/11
Beek sa:
Tja, jag funderar på att dra till Whistler i två månader (Feb-Mar) i vinter, det ser ut som att jag kommer att resa solo, undrar om det finns några sköna lirare som har liknande planer? eller några som har en sängplats ledig under den tiden?
Tänkte också mer på två tre månader än ett halvår. Har jobbvisum så jag kan absolut tänka mig att jobba lite men jag vill mest glida. Reser också solo i så fall och söker som dig också en sängplats, måste inte vara i Whistler men gärna.

Boende Whistler 10/11
Hej!

Ær en tjej på 20 år som ær sugen på Whistler i vinter. Jag ær klar att åka i november før att stanna hela sæsongen. Gjorde sæsong som skidinstruktør i Bad Gastein førra sæsongen. Jeg vill jobba hela sæsongen. Har precis børjat se efter møjligheterna att åka så ær vældigt grøn nær det gæller Kanada med visum och jobb och boende och sånt. Eftersom jag reser ensam så ær jag intresserad i att dela boende med några andra, Hør av er om det verkar intressant!

/Alexandra

Senast ändrad:
Boende Whistler 10/11
Alla ni som svarat och vill bli mina rumsbuddies, skicka ett mejl till mig så kan vi alla ta tag i boendeletandet och styra upp så allas viljor kommer fram. skicka gärna en mejladress till en vanlig mejl så blir det lättare för alla oss att starta en mejlkonversation. Vad tycker ni om det? Jippie kayay!

Boende Whistler 10/11
Jag kommer eventuellt att vara i Whistler för att söka jobb kring början på November. Finns det fortfarande möjlighet och utrymme för ytterligare en i era planeringar? Jag tänkte göra min första säsong, och då siktar jag väl på att jobba hela säsongen ut. Jag kommer veta säkert hur planerna ligger i början på nästa vecka.

Tillbaka
Topp