boende

funkman

Medlem
boende
tjenna,

Skulle behöva nån stans att bo i Chamonix, Courmayur, Val d'Isere eller Verbier vecka 8, har bil bensin och tunnelpass. Känner någon till nåt, hör gärna av er.

MVH,

Martin
 
boende
vadå tunnelpass? är det nånting man måste ha för att komma igenom tunnlar eller?
Jag ska bila ner om nån månad och jag har inget tunnelpass måste man ha det?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp