Boende?
Hej!
Jag och en polare ska bege oss till st:anton denna senhöst. Efter att ha läst på denna sida om alla som redan fixat boende börjar vi att bli lite fundersamma..
Vi hade tänkt följande scenario: I mitten av November kommer vi nedglidande till St:Anton och först då börjar vi att se oss omkring efter något ställe att bo på. Detta löser sig fin fint inom några dar och vi kan börja söka efter jobb..
Är detta funkis?
Vore tacksamma om någon "gammal räv" kunde ge oss "youngsters" lite råd...
MVH Peter m.m
Jag och en polare ska bege oss till st:anton denna senhöst. Efter att ha läst på denna sida om alla som redan fixat boende börjar vi att bli lite fundersamma..
Vi hade tänkt följande scenario: I mitten av November kommer vi nedglidande till St:Anton och först då börjar vi att se oss omkring efter något ställe att bo på. Detta löser sig fin fint inom några dar och vi kan börja söka efter jobb..
Är detta funkis?
Vore tacksamma om någon "gammal räv" kunde ge oss "youngsters" lite råd...
MVH Peter m.m