Boendebröder/systrar i Whistler från dec!
Åker dit 2:a dec och måste fixa boende under säsongen. Till en början tar jag in på något hostel men jag jagar nu några att dela boende med. Jag vill gärna hyra rum i lägenhet så om du/ni har något; hör av er! Om ni också är på jakt kan ni höra av er så kan vi fixa något större tillsammans. Själv är jag 23 år och kommer att tillbringa hela säsongen där borta.
Mitt första drag blir att köpa ett par nya offpistlagg.
Mitt första drag blir att köpa ett par nya offpistlagg.