Boendebröder/systrar i Whistler från dec!

ostersund

Ny medlem
Boendebröder/systrar i Whistler från dec!
Åker dit 2:a dec och måste fixa boende under säsongen. Till en början tar jag in på något hostel men jag jagar nu några att dela boende med. Jag vill gärna hyra rum i lägenhet så om du/ni har något; hör av er! Om ni också är på jakt kan ni höra av er så kan vi fixa något större tillsammans. Själv är jag 23 år och kommer att tillbringa hela säsongen där borta.
Mitt första drag blir att köpa ett par nya offpistlagg.
 
Boendebröder/systrar i Whistler från dec!
Tja! Har samma problem tillsammans med "coqauvinLawndartGustav" Jag åker dit jan9-mars12 medans gustav troligtvis siktar på hel säsong.. ett bra tips var sidan www.piquenewsmagazine.com där det finns ett antal olika lägenheter/studios och hus att hyra. Lyckas vi bara samla ihop ett gäng kan vi kanske fixa nåt schysst..
låter det intressant så hör gärna av dig.. /stefan
 
Boendebröder/systrar i Whistler från dec!
Tja! Har samma problem tillsammans med "coqauvinLawndartGustav" Jag åker dit jan9-mars12 medans gustav troligtvis siktar på hel säsong.. ett bra tips var sidan www.piquenewsmagazine.com där det finns ett antal olika lägenheter/studios och hus att hyra. Lyckas vi bara samla ihop ett gäng kan vi kanske fixa nåt schysst..
låter det intressant så hör gärna av dig.. /stefan
 
Boendebröder/systrar i Whistler från dec!
Tjena!!
Jag har också planer på att dra till Whistler i vår och är grymt sugen!! Är en 20 årig tjej från Sthlm. Laddar på att åka iväg början av januari till april tror jag, men har inte ngt boende ännu.. hittar ni ngt å vill dela så hör mer än gärna av er till mig!! Jag skulle tycka det va kul å dela boende med andra skidtokiga och har inga problem att bo många. Alla förslag uppskattas!
/Jennifer
 
Boendebröder/systrar i Whistler från dec!
Tja!

Låter kul. Jag tänkte ta uppehåll i mina studier för att åka lite skidor och Kanada låter riktigt kul. jag kan åka mellan 18/1-19/2 och bor gärna med andra skidåkare. Har sesongat i Alagna valseseia förut.
Höres
Håkan
 
Boendebröder/systrar i Whistler från dec!
hej!
har en del i en lgh i whistler som jag vill bli av med.
från 1 jan till sista april.
Ring mig.

mobil 070-2542755

Kalle Grewin
 
Boendebröder/systrar i Whistler från dec!
Hej!

Jag är ännu en som tänker åka till Whistler för att tillbringa min vinter där. Men det är ju det här med boende. Är det någon som har en plats över eller behöver en till för att fixa i hop en grupp så är jag jätte intresserad.
MVH Johan.

Hör gärna av er på j_malmqvist@hotmail.com
 
Boendebröder/systrar i Whistler från dec!
Fan vad folk ska dra till Whistler... jag med... har boende redan och vi är 5 st... har fyllt våran boendekvot... men hoppas vi syns i backen...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp