Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Din jävel! Döden kommer knacka på din dörr!adriano sa:jag har precis beställt 10 st som jag ska ge till mina snowboardvänner. det är viktigt att visa hur illa man tycker om skidåkarna. junkyard is the shit!
Det är rätt gjort.. funderar på att göra samma sak!! :Dadriano sa:jag har precis beställt 10 st som jag ska ge till mina snowboardvänner. det är viktigt att visa hur illa man tycker om skidåkarna. junkyard is the shit!
känns som om ni kommer bli ganska hatade här från och med nu... DÖD ÅT SNOWBOARDÅKARNABoardman sa:Det är rätt gjort.. funderar på att göra samma sak!! :Dadriano sa:jag har precis beställt 10 st som jag ska ge till mina snowboardvänner. det är viktigt att visa hur illa man tycker om skidåkarna. junkyard is the shit!
All power too ski!!jeppenator sa:känns som om ni kommer bli ganska hatade här från och med nu... DÖD ÅT SNOWBOARDÅKARNABoardman sa:Det är rätt gjort.. funderar på att göra samma sak!! :Dadriano sa:jag har precis beställt 10 st som jag ska ge till mina snowboardvänner. det är viktigt att visa hur illa man tycker om skidåkarna. junkyard is the shit!
Jag hatade inte snowboardåkare, men nu gör jag det, fin tröja förresten!FGustav sa:Förfrågade precis Oakley om dom kunde trycka en:
http://i16.tinypic.com/33e0b5k.jpg
jävlar va tuffa ni är! ska ni inte bränna skidor när ni ändå håller på?Boardman sa:Det är rätt gjort.. funderar på att göra samma sak!! :Dadriano sa:jag har precis beställt 10 st som jag ska ge till mina snowboardvänner. det är viktigt att visa hur illa man tycker om skidåkarna. junkyard is the shit!
alltid onlinne hajjar du va? att de är en online shopmarer sa:^jag fattar inte ens vad som menas med det..
med risken att få två sidor av påhopp på mig ;O
Faktumet är fortfarande ett faktum. Jag åker med snowboardåkare själv och jag påstår inte att alla snowboardåkare hatar skidåkare (Läs _framförallt_ skate _men även_ snowboardåkare). Tendensen att hata skidåkare har dock alltid funnits, även om hatet är mycket mycket större hos skateåkare gentemot inlineåkare. (inga inlineåkare får vistas i skatehallar, ja vi har väl alla hört historierna).MrHolm sa:tycker också att det är en underlig tshirt dom har tryckt, men varför bli så irriterade? de e väll bara å inte köpa den. och du aldell, jag åker oftast i en grupp med flera skidåkare och flera snowboardåkare, och det är ingen av oss som "hatar" någon annan bara för att de åker ngt annat.Christoffer_Aldell sa:Framförallt skate, men även snowboardåkare har alltid hatat skid & inlineåkning. Det är väldigt sällan tvärtom. Det säger ju en hel del faktiskt.
Men det är betydligt oftare som man hör äldre personer racka ner på snowboardåkare för att "de bara sitter i backen" och förr att "de förstör pisterna" etc etc.
Så att säga att snowboard alltid hatat skidåkare är fel, även om det skulle va förståligt då snowboardåkare inte hade tillgång till skidsystemen förut.
jaa men man kan ju ha båda för då tar ju ingen illa uppa_ahlnas sa:lr så tror jag att dom förlorar fler kunder då. eftersom junkyard först och främst är en snowboard affär..
va ska man skriva på oredernummer!?!?!?!?JagGillarSkidor sa:va ska man skriva på "ordernummer" på klagogrejjen??
DÅ gör ju freeride samma sak och är lika dåliga... är det bra? Jag säger bara: Orka bry sej?FGustav sa:Ekdahl, jag står vid din sida! Fan va fult !
Som om freeride.se skulle trycka en tröja som såg ut såhär:
http://i15.tinypic.com/2w1weuu.jpg
men när ja trycker på skicka står de att man måste skriva i de...a_ahlnas sa:inget alls din nörd. de e ju bara om man undrar nånting om sin order vart den tagit vägen osv. o d uhar inte beställt nåt:P de e så kul o äga dig simon
hade redan gjort dea_ahlnas sa:hitta på nåt då!!
ÄÄGD!!!