bojkotta junkyard!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
bojkotta junkyard!
palla bry sig...huvudsaken är att dom har bra priser och bra produkter...jag kommer fortfarande handla från junkyard för dom säljer bra skate och vinter artiklar...

bojkotta junkyard!
jag har precis beställt 10 st som jag ska ge till mina snowboardvänner. det är viktigt att visa hur illa man tycker om skidåkarna. junkyard is the shit!

bojkotta junkyard!
adriano sa:
jag har precis beställt 10 st som jag ska ge till mina snowboardvänner. det är viktigt att visa hur illa man tycker om skidåkarna. junkyard is the shit!
Din jävel! Döden kommer knacka på din dörr!

bojkotta junkyard!
Inget vidare bra drag av junkyard att exkludera en kundgrupp, en antagligen ganska stor kundgrupp. Underkännt i Marknadsföring där.

bojkotta junkyard!
Haha men vadå? junk har ju rätt. Dom är ju aldrig inline och dom säljer inte ski
så vad är felet?

bojkotta junkyard!
...tycker att skidor och snowboard ska sluta fred en gång för alla och lära av varandra...

bojkotta junkyard!
fan vilken fet t-shirt av junkyard måste in och köpa

bojkotta junkyard!
adriano sa:
Det är rätt gjort.. funderar på att göra samma sak!! :D

bojkotta junkyard!
inget hat mot snowboard nu jeppenator, det är inte dom jag tycker är töntiga. det är junkyard som end orkar trycka en sådan dum tshirt. visar ju hur smarta dom är. släpper en tshirt med en felstavning i..

bojkotta junkyard!
bojkotta junkyard!
Har för övrigt stört mej på "Always online never inline" sjukt länge..

bojkotta junkyard!
^jag fattar inte ens vad som menas med det..

edit: hehe, nu fick jag ihop det.. stupid me

Senast ändrad:
bojkotta junkyard!
Freeride.se Always online never snowboard!

Någon som är med på att införa denna slogan?

Freeride.se always online for you that ski!(no one else)
Är ju ett annat förslag:D

bojkotta junkyard!
marer sa:
^jag fattar inte ens vad som menas med det..

med risken att få två sidor av påhopp på mig ;O
alltid onlinne hajjar du va? att de är en online shop
Never Inline, som i inlines... alltså alldrig inlines

översatt: Alltid online men alldrig Inlines
om jag hajjat de rätt?

bojkotta junkyard!
jo det gick upp för mig nu,, jag tänkte på "aldrig i kö", som i "never in line" först :P

hehe, bra där marcus

bojkotta junkyard!
30dgqxg.jpg

någonting får mig att tro att junkyard har nått emot freeride?

bojkotta junkyard!
MrHolm sa:
Christoffer_Aldell sa:
Framförallt skate, men även snowboardåkare har alltid hatat skid & inlineåkning. Det är väldigt sällan tvärtom. Det säger ju en hel del faktiskt.
tycker också att det är en underlig tshirt dom har tryckt, men varför bli så irriterade? de e väll bara å inte köpa den. och du aldell, jag åker oftast i en grupp med flera skidåkare och flera snowboardåkare, och det är ingen av oss som "hatar" någon annan bara för att de åker ngt annat.

Men det är betydligt oftare som man hör äldre personer racka ner på snowboardåkare för att "de bara sitter i backen" och förr att "de förstör pisterna" etc etc.
Så att säga att snowboard alltid hatat skidåkare är fel, även om det skulle va förståligt då snowboardåkare inte hade tillgång till skidsystemen förut.
Faktumet är fortfarande ett faktum. Jag åker med snowboardåkare själv och jag påstår inte att alla snowboardåkare hatar skidåkare (Läs _framförallt_ skate _men även_ snowboardåkare). Tendensen att hata skidåkare har dock alltid funnits, även om hatet är mycket mycket större hos skateåkare gentemot inlineåkare. (inga inlineåkare får vistas i skatehallar, ja vi har väl alla hört historierna).

Och nej, det finns många "grupper" där man åker med sina vänner. Det är inte det jag snackar om. Det jag snackar om här är det du kan se på t-shirten som nyss blivit tryckt. Som sagt, faktumet är fortfarande ett faktum. Man kan fråga sig varför.

Värt att tillägga är att jag var inne på We i Örebro för några månader sedan och frågade varför de inte sålde skid & inlinefilmer. Butiksbiträdet tittade på mig och hånflinade. - "Vi sysslar inte med sånt här". Då frågade min kompis - "Varför, är det inte nog coolt"?
Butiksbidträdet började småskratta med barnsligt hånflin och sa - "Nej, det är det verkligen inte."
Den killen var troligtvis över 30 år..

Vilka vuxna människor betér sig så? Jag har respekt för alla spoter, även curling. Att människor är födda med olika intressen är ju basic-lära för en vuxen person. Vissa måste verkligen växa upp, annars kommer extremesport aldrig bli taget seriöst av omgivningen. Många inom skatekulturen tillhör fortf. högstadiet på mental nivå dock, och det får vi alla lida för.

Senast ändrad:
bojkotta junkyard!
Av: Christoffer_Aldell Online | Idag 02:54 Citera

Framförallt skate, men även snowboardåkare har alltid hatat skid & inlineåkning. Det är väldigt sällan tvärtom. Det säger ju en hel del faktiskt.
Sveriges sjukaste inlinesfilm - 46 (fyrtiosex.se)

HAHA jajjomen de säger att alla vi som åker skidor e b*gar ;);) (ironi... inga påhopp tack)

bojkotta junkyard!
klagar just nu!! moahahahahaha

skriver så här:P

hej! jag tycker att eran tröja "Always online never inline" är kränkande mot oss skidåkare!

jag tror att ni kommer förlora många kunder tills ni har tagit bort tröjjan eller gjort en motsats(alltså
.......................______
.........._______|...........|______
..........|..always online never..|
..........|_____.snowboard_____|
....................|.............|
....................|.love ski..|
....................|.......<3...|
....................|_________|
så här)

bojkotta junkyard!
lr så tror jag att dom förlorar fler kunder då. eftersom junkyard först och främst är en snowboard affär..

bojkotta junkyard!
Hur orkar man bry sej om att hata skidor och inlines?
jävla torra wajners som inte ens klarar av att åka bräda och ha kul..

bojkotta junkyard!
bra skrivet christoffer. det är ju verkligen barnsligt av dom. visst, det kanske är några tuffa 12 åringar som köper tshirten men ingen normal människa vill väl köpa en tshirt med en felstavning på?

bojkotta junkyard!
inget alls din nörd. de e ju bara om man undrar nånting om sin order vart den tagit vägen osv. o d uhar inte beställt nåt:P de e så kul o äga dig simon

bojkotta junkyard!
a_ahlnas sa:
inget alls din nörd. de e ju bara om man undrar nånting om sin order vart den tagit vägen osv. o d uhar inte beställt nåt:P de e så kul o äga dig simon
men när ja trycker på skicka står de att man måste skriva i de...

ÄGD!!!!!!!!

edit: ja har fixat de!!!!! alla kan nu lungna ner sej

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp