Jho
Medlem
Booster strap!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ööööööh, ja! dom som åker hårt, har ont i benhinnorna eller vill få mer kontakt mellan smalben och pjäxa, bör använda booster. haha, och som sagt ja, det funkar. 500 spänn kan kännas dyrt men är värt varenda öre.jeppenator sa:jag har en fråga.. är de värt å lägga ner pengar på? och funkar dom verkligen?
hur ser dom ut?
Då kanske du vet var man kan få tag i dem?kimkimkim sa:ööööööh, ja! dom som åker hårt, har ont i benhinnorna eller vill få mer kontakt mellan smalben och pjäxa, bör använda booster. haha, och som sagt ja, det funkar. 500 spänn kan kännas dyrt men är värt varenda öre.jeppenator sa:jag har en fråga.. är de värt å lägga ner pengar på? och funkar dom verkligen?
hur ser dom ut?
Jag köpte dom av min skidtränare, Vet tyvär inga speciella butiker :/Jho sa:Då kanske du vet var man kan få tag i dem?kimkimkim sa:ööööööh, ja! dom som åker hårt, har ont i benhinnorna eller vill få mer kontakt mellan smalben och pjäxa, bör använda booster. haha, och som sagt ja, det funkar. 500 spänn kan kännas dyrt men är värt varenda öre.jeppenator sa:jag har en fråga.. är de värt å lägga ner pengar på? och funkar dom verkligen?
hur ser dom ut?
Booster strap & formgjutna sulor ska väl göra hela grejen!Lima-ko sa:Har för mig att jag sagt det förut men säger det igen.
Booster straps är helt geniala, borde vara standard på alla pjäxor ämnade för någon slags hoppning samt alla pjäxor i det övre prissegmentet.