boots.... hjälp!

aKandell

Ny medlem
boots.... hjälp!
Jag är ute efter ett par nya boots, burton ska de bli. provade shaun white modellen, 06:an tror ja, men den var alldeles för smal! samma sak med Årets Ruler jag var lite sugen på. Visst dom töjjer sig lite men dom ska väl inte ömma när man provar dom första gången?! tänkte prova ion med.

Men min fråga är om de är någon som vet vilken burton boot som är bredast, sen vill ja inte åka i typ moto, den måste vara lite styv..

Tacksam för svar !!

boots.... hjälp!
har för mig att serow är "bredast", lånade en polares en dag förra säsongen, grymt sköna, men säljs väl typ på väldigt begränasade ställen (typ japan?).

boots.... hjälp!
Köp ett par thirtytwo lashed?
Sjukt bra sko..
och den skon är rätt bred med, sköna som satan, nästan så det är skönt o ha dom på sig faktiskt..

boots.... hjälp!
tack för tipsen :) provade thirtytwo igår o ja gillade den inte riktigt..tyvär!

Någon som provat ion? hur bred/smal är den i gämförelse med andra burton?

boots.... hjälp!
Anal_Og sa:

Åker på ION och tycker inte den är så smal, har väl ganska normal till breda fötter.

boots.... hjälp!
Om du provar ION i samma storlek som du provade Ruler så kommer du nog uppleva att ION sitter tajtare runt foten och kanske därför upplevs mindre.

boots.... hjälp!
de funkar fint, dock testar du ju alltid skon i bindningen innan köp när det inte är samma märken. 32 skorna är lite bredare över lag än burtons.

boots.... hjälp!
Anal_Og sa:

Provade du Lashed? Jag provade TM-Two och någon annan Thirtytwomodell som satt som ett par rappliga snowjoggers eller betongfundament på fötterna men lashed.. Herre gud så sköna!

Mina 42.5 sitter som smäck i ett par burton Cartel Medium!

Mvh
Peter

boots.... hjälp!
okej, de låter ju rätt fett :)
Har för mig att de var lashed.. ja ska iaf åka till åre, på åreskidsport får man grejerna värmda runt foten o så kan dom ju en del...

Tack i allafall! Jag ska prova dom, igen.. eller hur de nu var :P

Tillbaka
Topp