Boots Thirty two ?

• Trådstartare Trådstartare thirty
  • Start datum Start datum
T

thirty

Guest
Boots Thirty two ?
Tjenare nån som använder eller vet något om Thirty two bootsen, dom ska tydligen vara de lättaste skorna på marknaden med en bakbar innersko, låter rätt bra men vill ha tips

/sebban

Boots Thirty two ?
Köpte ett par 32 boots i slutet av förra säsongen. helt klart bästa jag haft. Lätta som fan men känns ändå rejäla och hållbara, sitter asfint i bindningen och lyckas på något magiskt sätt vara grymt mycket kortare än mina förra skor, vilket i princip eliminerar behovet av en wide bräda flr mig. (detta utan att vara för korta).
Sköna att ha på sig, tog ungefär 3-4 dagar utan formgjutning innan jag tyckte att de satt perfekt och inte gav ömma fötter. När jag köpte dom sa dom att jag bör åka på dom i en vecka innan man formgjuter, men jag känner inte riktigt något behov av det nu.
Min polare säger samma sak, 32 gör grymt sköna skor

Senast ändrad:
Boots Thirty two ?
Köpte ett par 32 306 boots.
Riktigt grymma, definitivt dem skönaste bootsen jag har använt.
Har bara åkt i dem 4 ggr, så jag antar att dem bara blir skönare.

De har utvecklat ett par boots som är sjukt lätta, kommer dock inte ihåg vad dem heter.
Har heller inte formgjutit mina boots, har gått runt med dem en djävla massa hemma o tycker att det har räckt.

Kan rekomderas varmt....

Boots Thirty two ?
Hejsan!
Jag kan oxa varmt rekommendera 32, jag har modellen Lashed. Den sitter väldigt bra pa foten och jag har ett valdigt bra hälgrepp, att dom är väldigt lätta är ju inte heller en nackdel

Boots Thirty two ?
Robre sa:
Köpte ett par 32 306 boots.
Riktigt grymma, definitivt dem skönaste bootsen jag har använt.
Har bara åkt i dem 4 ggr, så jag antar att dem bara blir skönare.

De har utvecklat ett par boots som är sjukt lätta, kommer dock inte ihåg vad dem heter.
Har heller inte formgjutit mina boots, har gått runt med dem en djävla massa hemma o tycker att det har räckt.

Kan rekomderas varmt....
Dom sjukt lätta bootsen heter ultralight!

Boots Thirty two ?
har tm-two sjukt sköna och sitter grymt bra som någon över sa så lyckas skorna vara kortare än mina gamla samtidigt som dom inte är för små!!! köp säger jag bara!

Boots Thirty two ?
32 Timba köpte jag i början av säsongen, gjorde grymt ont i fötterna de 3-4 första dagarna men nu när man åkt in de lite är jag kanon nöjd. Skönaste bootsen jag har testat under mina 12år på bräda. Håller alla 32 bootsen samma standard så köp.

Boots Thirty two ?
32 lashed - riktigt riktigt varma och sköna, sitter inte så tajt som jag vill i plösen men det är antagligen pga att jag vill ha mina typ BDSM-spända. koep'em.

Boots Thirty two ?
lånar tråden lite, är med lite inne på 32 skor pga att mina salomons snörning alltid går upp efter nån timme.

nu till frågan, vad jag har hört tycker alla 32 e sköna men ska tyvär ha KASS kvalite, nån som märkt någe av det? om du åkt 1 vecka behöver du inte skriva att dom håller bra. har ett bra tag kvar den här sässongen och vill klara mig på ett boots köp.

Boots Thirty two ?
Gurran016 sa:
lånar tråden lite, är med lite inne på 32 skor pga att mina salomons snörning alltid går upp efter nån timme.

nu till frågan, vad jag har hört tycker alla 32 e sköna men ska tyvär ha KASS kvalite, nån som märkt någe av det? om du åkt 1 vecka behöver du inte skriva att dom håller bra. har ett bra tag kvar den här sässongen och vill klara mig på ett boots köp.
jag har köpt ett par Lashed till denna säsong och det är i särklass de bästa bootsen jag haft. Innan det hade jag nån annan 32 modell i två år och åkte sjukt mycket i dem och det var inga fel på dem nu när jag bytte för utom att de började bli lite mjuka mot slutet. Men de är ju inte så konstigt när man åkt med de i 2 år!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp