Boots

Boots
olivergraff sa:
Vilken affär på nätet finns det då som säljer Burton Grail? svarta lr vita?
Jag har inte hittat någon svensk sida som säljer Burton Grail, men det finns en del amerikanska. Tydligen så skickar dem dock inte varor från burton, lib tech och gnu. Så jag vet inte riktigt hur det ska gå till om du vill ha svarta. Har du kollat in 32 lashed nåt?

Boots
beställer du burton från usa så skickar dem inte direkt från företaget, däremot kan du beställa via myus.com så skickar dem varorna från usa till dig

Boots
för övrigt, är det någon som är g på hjälmar? Har köpt en ny Sweet HC Trooper och undrar om fotpadsen är så viktiga!? För tycker hjälmen är grymt skön utan fitpads! men har provat sätta in fitpadsen tre gånger och det känns helt fel! Är det så att man kunde skippa dom extra padsen och isf gör det hjälmen mindre effektiv?

Boots
Fitpadsen är (som du kanske hör på namnet) till för att hjälmen ska passa bättre på din skalle. passar den bättre utan ska du alltså naturligtvis köra utan.

Boots
var och testade 32 lashed i lördags, kan bara säga att dem satt riktigt bra. jag har testat boots som är lite mjukare invändigt, men den satt riktigt bra, inget glapp alls.. kändes lagom styv osv. har beställt ett par blå/svart/vita nu :D

Boots
32 Lashed is the shit, jag testade ett gäng boots och de var dom som satt allra bäst. Knalla in på en skidshop eller t ex intersport/stadium osv. och be dom hjälpa dig gjuts innerskon. Det blir så mycket bättre och helt perfekt att kunna dra åt snowboardbootsen som ett par vanliga skor och ändå inte ha något glapp.

Mvh
Peter

Boots
Jonasch sa:
Någon som testat eller kör på årets burton ozone doja? Vad tycks om dem isf? Funderar på dessa skor.
Kan bara säga att jag har förra årets Ozone. Värsta skräpet jag någonsin haft.
Har åkt på Burton Hail innan och dessa är många gånger bättre. Visst att Ozone är lätta och smidiga men de tog slut och blev till mockasiner efter kanske 3 veckors åkning. Varning utfärdad.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp