Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För helvete. Du har ju spårat ur fullständigt. Dr D rekommenderar omdelbar avfärd mot Schampo-X för omgående nerkrökning dymedelst Fernet. Där ser man vad som händer när man börjar åka Völkl....FF sa:Ja, vad tror ni? Dax och sälja lite och sätta i räntebärande? Eller sitta kvar i båten?
Vad har ni för fonder och aktier?
Diskutera.
mm, jag tror också på en nedgångsperiod men jag tror att vi kommer få se en börs som kommer tillbaks till samma höjder efter ca 6 månader.FF sa:easy: sent påtänkt... mja kanske... Men jag tycker det känns lite som att vi knappast sett botten på det här. Jag tror på en långsam men stadig nedgång i bästa fall, i värsta fall inträffat nåt som triggar en mer dramatisk nedgång... se bara på hur londonbörsen reagera på att det brann lite i stan. Ok, inte lite, men ändå![]()
Spana som sagt in Skagen Global. Kapitalförsäkring är iaf ett väldigt smidigt aätt att handha ett passivt ägande.FF sa:easy: sent påtänkt... mja kanske... Men jag tycker det känns lite som att vi knappast sett botten på det här. Jag tror på en långsam men stadig nedgång i bästa fall, i värsta fall inträffat nåt som triggar en mer dramatisk nedgång... se bara på hur londonbörsen reagera på att det brann lite i stan. Ok, inte lite, men ändå![]()