Borttappad IPOD

Occy

Ny medlem
Borttappad IPOD
Hallå å God fortsättning..
Jag tappade bort min kära musikspelare, en IPOD black 30 GB i Åre helgen 30-31dec. Om någon ärlig o hederlig person har hittat den så skulle jag bli så glad om jag fick tillbaka den. Självklart så ersätter jag dig med hittelön!! Jag bor i Åre själv så slå mig en signal på
070-5461737.

Henke

Borttappad IPOD
Ja man kan ju alltid hoppas..en gammal dam kanske som aldrig sett något liknande och som inte begriper sig på elektronikprylar är väl mitt önsketänkande.. :)

Borttappad IPOD
Nej inte direkt men dom är oftast ärliga och lämnar in saker..det va mer så jag menade..
Alla ska va ärliga för förr eller senare blir man själv av med en värdefull sak och det svider ända in i själen..Det gör det på mig iallafall :((

Borttappad IPOD
jag tror det inte kommer att bli lätt att få tillbaka din ipod. hur klarar man sig utan sin mp3?:P
LYCKA TILL

Borttappad IPOD
Nej den är inte graverad men antar det står ett serie nr på baksidan..jag skulle känna igen den direkt så fort jag såg den. Smårepor och annat som man själv åsakat du vet...

Borttappad IPOD
jag tappade bort min ipod, men jag fick till backa den av någon hedelig person.
så hopp finns.

Senast ändrad:
Borttappad IPOD
tur att den va svart och inte vit, men du kanske inte har tappat bort den efter allt.

Jag trodde att jag hade tappat min plånbok så jag spärrade kortet och så, sen hitta jag den i fickan.... Jag har förbannat många fickor...

Borttappad IPOD
Ok..låt mig tänka..Jag va aldrig ute i backen men va nere nere vid torget, bort en sväng vid kabin och sen bort till VM-8an. Åt lunch i bubblan och sen en sväng ned till Dippan på afterski. Vill inte anklaga någon men jag hängde ju in jackan i garderoben men vet inte om jag hade den på mig då..Den är svart men ligger i ett vitt fodral så den är nog svår att hitta i snön..Jag har också förbannat många fickor på min dunjacka...! :(
Keep ur eyes open please..!!!

Borttappad IPOD
har inte hittat nån ipod men 2 mobiler, efter ett tag brukar ägaren ringa upp med panik i rösten
Kan bli svårt att få tillbaks en ipod om den inte är märkt med nummer..

Tillbaka
Topp