Exakt sådär gjorde ja också! funkar utmärkt, på ovansidan kan du ha t.ex gammal hockeysargJagGillarSkidor sa:
mm men de heter plexi om de e de du menarOScratchO sa:Exakt sådär gjorde ja också! funkar utmärkt, på ovansidan kan du ha t.ex gammal hockeysargJagGillarSkidor sa:
nej, ja menar det som är under plexiglaset, det använder jag och det funkar perfekt =)JagGillarSkidor sa:mm men de heter plexi om de e de du menarOScratchO sa:Exakt sådär gjorde ja också! funkar utmärkt, på ovansidan kan du ha t.ex gammal hockeysargJagGillarSkidor sa:
hmm har inget bättre för mig nu men den kan va klar om 10 minjibbern sa:haha tackar men för att va lite jobbig så ska ja fråga om du kan ja göra en skiss på ramen
Orkade inte ha kvar den, den vart kass, så den funkar inte nu.Dajvid sa:http://www.pixbox.se/pic_show_id11463296.html där, vet inte hur man lägger in ritningarna här i tråden så det där får duga :p,
vet nån var man kan få tag i de?OScratchO sa:nej, ja menar det som är under plexiglaset, det använder jag och det funkar perfekt =)JagGillarSkidor sa:mm men de heter plexi om de e de du menarOScratchO sa:Exakt sådär gjorde ja också! funkar utmärkt, på ovansidan kan du ha t.ex gammal hockeysarg
Hhaha det är rätt Danne :D!DanneStrand sa:ritning är för mesar !!
en gamal hockeysargellet sa:vet nån var man kan få tag i de?OScratchO sa:nej, ja menar det som är under plexiglaset, det använder jag och det funkar perfekt =)JagGillarSkidor sa:mm men de heter plexi om de e de du menar
ja vart får man tag på bra plexi??ellet sa:vet nån var man kan få tag i de?OScratchO sa:nej, ja menar det som är under plexiglaset, det använder jag och det funkar perfekt =)JagGillarSkidor sa:mm men de heter plexi om de e de du menar
Vafan gör en egen skiss! Har du ingen fantasi alls? Det är ju fan du som ska bygga boxen! Inte vi!jibbern sa:tja jag och nåra kompisar hade tänkt att bygga nåra boxar till våran backe.Och en av mina polare resonerade så att de är mycket bättre att bygga efter ritingar.Såja tänkte fråga om ni har nåra till mig;P??VILL HA GANSKA DETALJERADE RITNINGAR
tror nog han är klar eller har gett upp tanken på boxen nu, eftersom tråden är från 2007volle sa:Vafan gör en egen skiss! Har du ingen fantasi alls? Det är ju fan du som ska bygga boxen! Inte vi!jibbern sa:tja jag och nåra kompisar hade tänkt att bygga nåra boxar till våran backe.Och en av mina polare resonerade så att de är mycket bättre att bygga efter ritingar.Såja tänkte fråga om ni har nåra till mig;P??VILL HA GANSKA DETALJERADE RITNINGAR