box ritningar (fort)

jibbern

Medlem
box ritningar (fort)
tja jag och nåra kompisar hade tänkt att bygga nåra boxar till våran backe.Och en av mina polare resonerade så att de är mycket bättre att bygga efter ritingar.Såja tänkte fråga om ni har nåra till mig;P??VILL HA GANSKA DETALJERADE RITNINGAR

Senast ändrad:
box ritningar (fort)
okej här kommer min fina pait ritning.

boxritning.jpg

http://i95.photobucket.com/albums/l128/brave_master/boxritning.jpg

hoppas den funkar

box ritningar (fort)
oj hjälp!
Dagens ungdoms förfall har visserligen tidigare diskuterats på nu&då, här&där men oj, hjälp!
Klarar ni verkligen inte av att bygga en kub utan att få färdiga ritningar?
Har ni ingen som helst förmåga att tänka själva längre? Eftersom ni ska bygga en egen box antar jag att ni åtminstonde sett en innan, går det verkligen inte att lägga ihop 2 och 2 utan miniräknar i dagens skola längre?

box ritningar (fort)
jibbern sa:
tja jag och nåra kompisar hade tänkt att bygga nåra boxar till våran backe.Och en av mina polare resonerade så att de är mycket bättre att bygga efter ritingar.Såja tänkte fråga om ni har nåra till mig;P??VILL HA GANSKA DETALJERADE RITNINGAR
Vafan gör en egen skiss! Har du ingen fantasi alls? Det är ju fan du som ska bygga boxen! Inte vi!

box ritningar (fort)
volle sa:
jibbern sa:
Vafan gör en egen skiss! Har du ingen fantasi alls? Det är ju fan du som ska bygga boxen! Inte vi!
tror nog han är klar eller har gett upp tanken på boxen nu, eftersom tråden är från 2007;)

Tillbaka
Topp