Box Utan Plexiglas.

hillarn

Medlem
Box Utan Plexiglas.
jag tänkte bygga en box men har inge plexiglas å de e så dyrt, så e det någon som vet nåt glidit som man kan använda t en Box???//Backflipboy

Senast ändrad:
Box Utan Plexiglas.
Typ parkettgolv om man har bra underlag, eller en garderobsvägg. Tänk på att om du har plankor under hela det som blir glidytan kan du ha i princip vad som helst, det blir tillräckligt hårt för att man ska kunna glida bra på det.

Senast ändrad:
Box Utan Plexiglas.
Pvc plast rör, med plywood imellan, eller typ sånt material som skärbrädor är i.... (?) på riktiga boxar använder dom HDPE plast...de e typ segt så de går och böjja hursomhelst. och de glider as bra!

Senast ändrad:
Box Utan Plexiglas.
kör på pvc-rör, ganka billigt och glider bra... sen bygger du bara en ställning till det.

Box Utan Plexiglas.
Ta bara nå plast. Jag har en box på gården och plasten är från en skoter kälke, vet dock inte vad plasten heter.

Annars är det bara att köra på tex pvc rör, funkar klockers!

Senast ändrad:
Box Utan Plexiglas.
hmm. plexiglas tror jag du knappast bör använda. använd typ golv, kommer inte ihåg vad det heter, typ plakk eller något...

Box Utan Plexiglas.
men det är ju ändå rörena du glider på? det som är i mellan är ju bara för att man inte ska fastna och bryta armen elelr slita sönder ledbanden i knäet eller något

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp