Bra allround skidor?

erixen

Ny medlem
Bra allround skidor?
nån som har ngt förslag om ett par twintips som är bra i pisten, lite offpist och en del i parker.. dom kan kosta runt 4-5000 ... nåt förslag??

Bra allround skidor?
rossignol freeze b3 de e dom skönaste skidor jag åkt på de är perfäkta i pisten å parken och ganska bra offpist....priset ligger nånstans runt 4000

Bra allround skidor?
haha! vem fan e dum i huvve nog o skriva freezb3 hahahaha.

du ska ha en Rossignol Scratch BC! gå in på www.rossignol.com om du vill veta mer eller skriv ett mail så ska du får mer info!

Bra allround skidor?
Jag har ett par Fischer Big stix 75 dom tycker jag funkar bra överallt. Det kan bli lite knivigt när det är isigt.

Bra allround skidor?
kört på pocket rocket o 1080. Där den senare är bättre i pisten. Men skall du ha fluff bör du kolla PR. Fetare än B3 (XXX), så dessa klarar surfet bättre, men har dålig carve (som vissa kaller det). Ching

Bra allround skidor?
jag kör på ett par extrem freek och är ritigt nöjd med dem..funkar överallt! dem är inte så dyra heller och de är hårdrock att köra på svensk ;)

Bra allround skidor?
Har ju hört att bc och mojo ska vara rätt maffiga överallt, fast dom är rätt dyra. enligt åkaskidors test i år är 1080, tm och p3 schyssta billigare substitut för dom

Tillbaka
Topp