lgrstdt
Medlem
Bra-att-ha-saker på säsong
När man är på säsong är det inte alltid säkert att man har tillgång till prylar som vanligtvis är en självklarhet. Det finns ju en mängd prylar som är sjukt bra att ha på säsong som man väldigt lätt glömmer bort när man packar väskorna. Jag syftar inte på saker som tillhör skidutrustningen, utan på saker som underlättar vardagen när man är på säsong.
Knivslip - oslipade köksknivar kan man bli jävligt irriterad på.
Spinnackertejp - Hör och häpna, denna tejp är mycket effektivare vid lagning av skidkläder än silvertejp.
Nål och tråd - Behöver man sy något kan man ge sig f-n på att man inte har nål och tråd i närheten.
Det är tre exempel på bra-att-ha-saker som jag prioriterar högt. Jag hoppas att jag får lite härlig inspiration av svaren i denna tråd så att jag slipper stå och svära över att jag inte har med mig saker som annars är så självklart.
Vilka bra-att-ha-prylar har du i din packning när du drar iväg på säsong?
Knivslip - oslipade köksknivar kan man bli jävligt irriterad på.
Spinnackertejp - Hör och häpna, denna tejp är mycket effektivare vid lagning av skidkläder än silvertejp.
Nål och tråd - Behöver man sy något kan man ge sig f-n på att man inte har nål och tråd i närheten.
Det är tre exempel på bra-att-ha-saker som jag prioriterar högt. Jag hoppas att jag får lite härlig inspiration av svaren i denna tråd så att jag slipper stå och svära över att jag inte har med mig saker som annars är så självklart.
Vilka bra-att-ha-prylar har du i din packning när du drar iväg på säsong?