Bra bootfitter i Sverige?

• Trådstartare Trådstartare DrS
  • Start datum Start datum

DrS

Ny medlem
Många trådar handlar om var man kan få bra pjäxpassning. Kanske kunde man samla allt i en tråd?

Skriv in tips på bra ställen o gärna era erfarenheter.

Senast ändrad:
Återupplivar denna tråd som aldrig tog fart, ska sätta sprätt på skatteåterbäringen nämligen.

Åre skidsport har nån riktigt duktig har jag hört ryktesvägen, kan nån bekräfta om det är värt att ta sig dit innan säsongen?
Annars vet någon nån bra bootfitter i Stockholm?

Och finns det nån förståsigpåare som menar att det är fel att handla pjäxor på sommaren? Jag kan tänka mig att den allmänna värmen i kropp och material kan krångla till processen...

Christian på Åre skidsport funkar varje dag. Han har fått ordning på mina pjäxor vilket måste anses som en stor bedrift ;)

För er som bor lite mer söderut så kan jag starkt tipsa om Joens Snö & Sjö i Limhamn. Dem är noga och kan verkligen sin sak med pjäxor och allt som har med skidåkning att göra. Åk dit! :)

Absolut Crille på Åre skidsport, dom arbetar ihop med en Ortoped så dom har koll på hela kedjan från
skidåkning -- Fotens anatomi.

Jag har typ två högerfötter och dom fick vi ordning på och jag har testat många (inkl Alpingaraget).

Förutom de nämnda här ovan tycker jag att man kan lägga till Hanna på Åre Skidsport och Johan i Vemdalen/ Björnrike. Skistars shop.

Bumpar den här tråden såhär i sportlovstider, den behöver uppdateras. Kan tyvärr själv bara bidra med en som redan finns med, bor du i södra Sverige är det Joen på Joens snö och sjö i Limham som gäller!

Mark Festor utanför Genève vet nog vad han sysslar med men är inte direkt den ödmjukast människa man kan tänka sig.

la_grave sa:
Mark Festor utanför Genève vet nog vad han sysslar med men är inte direkt den ödmjukast människa man kan tänka sig.
Oho! Jag trodde nog, att freden i Nystad redan 1721 slutade Sveriges stormaktstid.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp