Bra Knäskydd?

Domargard

Medlem
Bra Knäskydd?
Vet du något bra knä skydd som stabiliserar upp mitt skadade knä. Har provat lite billagre modeller för 800:- med skenor o sånt. Men det e inte tillräckligt bra. vet du någon bra märke som är bra när man åker bräda?
får kosta upp till 6000:-

Tack på förhand!

MVH/MATS
 
Bra Knäskydd?
Antingen så kan du kontakta ortopedtekniska-avdelningen finns nog på de flesta sjukhusen. Där har jag fått mycket hjälp med knäskydd och handledskydd som de specialgjort åt mig pga komplicerade skador. Du kan gå dit utan remiss och det kostar en hel del men är du beredd att lägga så mycket pengar så är det värt att kolla upp. Sedan så finns det två företag som gör knäskydd främst inriktade att användas inom motocross och enduro men det borde passa för brädåkning också. De företagen heter Asterix och EVS
De har modeller som kostar 6-7 tusen styck men de har även billigare också.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp