Bra mat på kvällningen i Åre

mikael-3000

Ny medlem
hej,

skall med jobbet till åre och har fått uppgift att beställa bord till lördagen. vad är bra o inte skitdyrt? Pizza o rödtjut på wersens, bygget, dippan? en del skall fokusera på supandet så det får gjärna vara ett hak med disho och ös när man ätit.

ja jävlar...

/micke

Hmm..wersen e sjysst om man vill käka å sedan softa med en drink (måndag brukar vara hårdrockskväll). Annars är broken bra mat å en öl. Liten krog har hyfsade priser på mat, men absolut sjystast mat har grappa, men lite dyrare och defenitivt inget festställe. Harrys finns med. Men helt klart Wersens om du frågar mig.
Good luck.
/Hanna

åhh åå ååhh på broken ska du äta den feta menyn med gänget hamburgertalrik på 980 (?) gram :D, inget rustiskt och fint ställe precis men vill du ha nått gött så funkar det bra, inte för dyrt heller. Ligger under freestylehuset....

Smaklig måltid

broken var bra men lite dyr kanske men man får så man blir mätt för 120 +drika
tips till lunch är att man tar en Barn spagetti å Köttfärsås 40kr jämför man med en fralla med ost skinka som kostar 35kr så är det mycket bättre

Satsa på werséns eller broken. Fast i min värld tycker jag werséns är lite i dyraste laget (men, hey - säg nåt som inte är dyrt i gamal hederliga aourre). Broken funkar bra, fast på min tid tog de ingen bokning, det vara bara dropin som gällde då. Kök1 (om det finns kvar) och Liten krog ovanför Konsum är små, mysiga ställen med mkt god mat och nära till dippan. Tottebo o Marmite är snordyra (typ gourmand, frankrike-style) men funkar om du vill glänsa

ha så kul

Tillbaka
Topp