Bra men billiga googles?

DanielMeatloaf

Ny medlem
Bra men billiga googles?
Är intresserad av att köpa nya googles men jag vet inte vad jag ska ha och vad man ska tänka på vid köp? Vill inte heller betala allt för mycket för dom. Kan tänka mig en prisklapp på max 800. Gärna mindre! Vet inte hur mycke de skiljer på kvalitet mm. Ge gärna förslag på bra grejer!

Tacksam för svar så snabbt som möjligt.

Bra men billiga googles?
www.steepstore.com har google rea nu ! jag köpte ett par spysoldier platinium för 1040 ord pris 1350 så det e bra rea, kolla oakley googles där !

Bra men billiga googles?
oakley o-frame är absolut värda de priset dom kostar runt 6-700, immar aldrig. hyffsat snygga och riktigt sköna :)

Bra men billiga googles?
jag köpte ett par electric EG5 elr vad dom heter på junk för ngn dag sen jag med , men bara med en extra lins och betalade typ 450 elr ngt! dom är fett snygg också! ;)

Bra men billiga googles?
Junkyard-rean är ju inne på 35 % nu, handla något där eller vänta några dagar och handla för 45 % istället.

Bra men billiga googles?
Finns Smith googles som kostar 600 spänn på Stadium,kolla dom inte så snygga men fan va dom sitter bra

Bra men billiga googles?
jag känner mig väldigt osäker just nu för jag hittar inte de jag vill ha. Jag vill ha antingen svarta eller vita med spegelglas, helt genomskinliga eller "oljefärg"(om ni vet vad jag menar..). Några förslag? Och om man bara köper en lins, funkar den till alla då eller hur vet man vad som passar?

Bra men billiga googles?
Kolla på junkyard nu dom har sjukt snygga glasögon där billiga som fan nu dom har 40 % rea har själv tänkt köpa mej ett par dragon rouge tro ja :D

Bra men billiga googles?
intersport har snygga, köpte ett par dära för 600 kr.. Scott decree hette dom. jag har sett att Henrik H har haft såna i nån film nyligen. finns i massa färger.

Bra men billiga googles?
Bor du i Stockholm? Om så är fallet så ska du bege dig till Sunspot i Gallerian eller Sturegallerian, Spy, Von Zipper, Oakley C-bar, Quicksilver och Electric för under 600kr paret. Köpte ett par VZ feenom för 600kr, org pris 1699:-.

Bra men billiga googles?
köp ett par spy zed för under tusenlappen (säkert ännu billigare på alla reor som verkar pågå nu) så får du en jäkligt snygg o bra goggel med två olika linser till. en spegel och en persimmon. själva goggeln finns i massa fresha kulörter/färgkombinationer!

Tillbaka
Topp