Bra mp3 - spelare TIPS

• Trådstartare Trådstartare Wallstedt
  • Start datum Start datum
W

Wallstedt

Guest
Bra mp3 - spelare TIPS
Hej, någon som har nått tips på en prisvärd simpel mp3 spelare som helst ska tåla lite stötar o lite snö;) ? det ska såklart helst vara dugligt ljud i den med;)

Någon som har ipod shuffle eller vet ifall den är tål rätt mycker stryk ? känns som den kan göra det eftersom den inte har nån display.. funderar på att köpa den ialf. :)

/johan

Senast ändrad:
Bra mp3 - spelare TIPS
mjoo, Ipod Shuffle ska vara bra att ha i backen har jag hört, men inget jag tästat själv.

Har en till fråga angående det här, hur mycket tål skullcandy icon? när man rammlar och dom blir blöta och får stötar.

Bra mp3 - spelare TIPS
jag har kört med en shuffle i ca tre veckor, jag har både kört off pist och trillat, kört i pisten och trillat och kört i parken och trillaat så ja , den tål gott om stryk =) och ljudet är mycket bra enligt mig, det kan ha varit ett av dom bättre köpen jag har gjort =)

Bra mp3 - spelare TIPS
Jens of Sweden MP-X. är gjord för actionsporter och löpnings osv. Stöttålig, vattentålig och köldtålig. Jag kör med den, och en polare, båda är väldigt nöjda. Så jag kan varmt rekommendera den! finns på www.jensofsweden.se

Bra mp3 - spelare TIPS
ipod överhuvud taget ät bra! shufflen är nog bäst men även nanon funkar utmärkt och går inte sönder om man har den i en ficka!

Bra mp3 - spelare TIPS
Iriver T60, jag körde min i tvättmaskinen och den funkar prima. Bra ljud också men tyvärr lite sega menyer fast som sagt tämligen odödlig...

Bra mp3 - spelare TIPS
Claar sa:
Jens of Sweden MP-X. är gjord för actionsporter och löpnings osv. Stöttålig, vattentålig och köldtålig. Jag kör med den, och en polare, båda är väldigt nöjda. Så jag kan varmt rekommendera den! finns på www.jensofsweden.se
tack! den värkar ju grym;) blir den eller shuffle den värkar ju med tåla lite stötar ialf;) men finns MP - X i några affärer eller måste man köpa online? ;)

Senast ändrad:
Bra mp3 - spelare TIPS
körde runt med min ipod shuffle, tappa den i offpisten, tog liften upp igen och flyt som jag hade hitta jag den igen. Fungerar än idag hur bra som helst efter att ha legat nergrävd i snön ett tag. Rekomenderar verkligen den!

Bra mp3 - spelare TIPS
savalanche sa:
körde runt med min ipod shuffle, tappa den i offpisten, tog liften upp igen och flyt som jag hade hitta jag den igen. Fungerar än idag hur bra som helst efter att ha legat nergrävd i snön ett tag. Rekomenderar verkligen den!
haha tur, men det låter ju skit bra;)
den är ju inte överdrivet dyr eller;D

Bra mp3 - spelare TIPS
Jag har en ipod nano, och jag kan vittna om att de tål rejält med stryk och väta utan problem, så en Shuffle som inte ens har display lär ju vara perfekt för backen. Creative gör inte dåliga prylar heller dock, skulle nog lika gärna satsat på en Zen utan display om priset är bättre (vilket jag har för mig att det är).

Bra mp3 - spelare TIPS
Har en Ipod Shuffle 1gb. Hade innan en Ipod Video 80gb. Jag ska säga att shuffeln är sjukt mycket bättre. Klämma fast den i goggelbandet och sen är det bara att köra. Jag har alltid haft den på goggelstrapen, och den har vart med om regn, väldig kyla och blötsnö. Tål riktigt mycket!

Bra mp3 - spelare TIPS
Själv köpte jag det billigaste som fanns på Claes Ohlsson. När grejerna väger så pass lite som mp3-spelare idag gör samlar de mycket sällan på sig tillräckligt mycket rörelseenergi för att de ska ta någon större skada av att tappas. Och så slipper man jobbiga tredjepartsprogram som itunes. Drag'n'drop är det enda rätta!

Tillbaka
Topp