bra skidmontör malmötrakten?

• Trådstartare Trådstartare FF
  • Start datum Start datum

FF

Aktiv medlem
Hallå ja. Har flyttat till Lund nu. Och jag behöver montera upp ett par Praxis Powders. För er som inte vet är de 136 i midjan och Reverse/Reverse spann och midja.

Så skulle behöva en skidverkstad med koll, som gör ett bra och noggrannt jobb om man driksar ett sexpack staropramen...

Tack

Sport4you.ch ;) Nja Malmö och bra??? Kolla med Noljas ;)

//H

Senast ändrad:
blaaah... äh inte vet väl jag vad som finns här... i värsta fall får jag väl göra det själv då!

NÅÅÅJLAS????!!

Skidverkstan på Östergatan i Malmö, han är i varje fall gammal räv i branchen och kan i varje fall vara värd att prata med. Även om dette inte är nån vardagsmontering för honom heller. Han har dock bara öppet under säsong. Snö&Sjö i Limhamn är också seriösa och brukar fixa det mesta, dom har åtminstonde hygglig koll på bootfitting, men detta är förvisson nått annat. En hyffsat seriös skidbutik är det i varje fall. I Lund finns nog inget annat än Stadium, Intersport och Naturkompaniet.

Annars kan det som du säger vara bra att göra det på egen hand, då behöver man i varje fall inte bli sur på nån annan än sig själv om man inte blir nöjd, själv är bäste dräng.

/JN

Senast ändrad:
FF sa:
blaaah... äh inte vet väl jag vad som finns här... i värsta fall får jag väl göra det själv då!

NÅÅÅJLAS????!!
Jaa vem f*n e de?

Finns ont om bra skidbutiker i de här krokarna. Passerar du göteborg nån gång så är ju saken biff, har inte stenkoll på malmö, men i övriga närliggande orter i skåne finns där ingen skidverkstad värd namnet.

Inne på Stadium Golf & Ski (tidigare edins sport) i ängelholm finns där en fristående sportverkstad som gör en hel del skidor. Monterar oftast mina egna där och resultatet har alltid blivit 100%. Hälsa från mig om du monterar där!

Är det dock fråga om att böja stoppers och montera duck har de väldigt begränsad erfarenhet av det, då får man svänga in om hasse på sport4you...

Btw, dricksar du det där 6-packet till Eric i butiken så cyklar han säkert hem med skidorna till dig... ;)

Senast ändrad:
Säger bara Snö & Sjö i Limhamn,, dom är duktiga o mån om dom som vill lite mer av sin leverantör.....

Vi har varit ett gäng som varje vinter samlat ihop ett paket,,, och tro mig,, dom är mån om att vara leverantör av freeride prylar..

Tillbaka
Topp