Bra Snowboardfilm?

PocaPuder

Medlem
Bra Snowboardfilm?
Jag undrar om nån kan ge tips på en bra snowboardfilm.
Med "BRA" menar jag:

Mycket snö
Stora berg
Naturlig terräng
Mer tid på snö än i luften - duktiga åkare som ÅKER med stil och kontroll, jag struntar i hur många varv de kan snurra.
INGET jibbande

Tack & hej!

Bra Snowboardfilm?
Säger som fritzter, That's it that's all är en riktigt bra film om du är ute efter det du skrev, plus att det är riktigt häftigt filmat.

Bra Snowboardfilm?
Jeremy Jones håller på med en film som heter "Deeper", den ska endast innehålla det du söker, den är dock inte släppt ännu.

Bra Snowboardfilm?
Tack för tipsen, kollade lite på youtube. That's it, that's all hade grymma bitar men bara ca 15% av filmen, resten var luftfärder.

First Descent verkar bra, den ska jag nog skaffa.

Bra Snowboardfilm?
PocaPuder sa:
Jag undrar om nån kan ge tips på en bra snowboardfilm.
Med "BRA" menar jag:

Mycket snö
Stora berg
Naturlig terräng
Mer tid på snö än i luften - duktiga åkare som ÅKER med stil och kontroll, jag struntar i hur många varv de kan snurra.
INGET jibbande

Tack & hej!
Nämen en till som tycker att snowboard är stora berg och orörd snö! :-)
De enda filmerna du behöver nämndes men jag sammanfattar dem:
*Lines
*Deeper
*First descent
*That´s it that´s all (Förvisso lite blandat men så skön film så jag kan inte annat än rekommendera den. Dock hade jag gärna sett den utom park, jibb och sånt skit...hehe)
*En joker kan vara Best of the TB series. Väldigt mycket big mountain dock inte enbart det men trevlig film om snowboardens historia! :-)

Bra Snowboardfilm?
Volcom 9191 Riktigt fet snowboardfilm! Utgår nästan enbart från backcountry åkning. Utgår från Gigi rüf och hans åkning en hel del. Men kan vara en av de bättre filmerna i år enligt mig!

Bra Snowboardfilm?
snowdiver sa:
Volcom 9191 Riktigt fet snowboardfilm! Utgår nästan enbart från backcountry åkning. Utgår från Gigi rüf och hans åkning en hel del. Men kan vara en av de bättre filmerna i år enligt mig!
Den där filmen såg ok ut även om jag tycker att den såg blek ut jämfört med Deeper som jag sett under veckan! :-) Vet du när 9191 släpps?

Bra Snowboardfilm?
R-R sa:
Valentinn sa:
håller med Thats it, Thats all e grymm. o den borde pasas dig i smaken om det e dom kriterierna du letar efter
WORD!

annars kan du kolla in: they came from... av factor films, den verkar ganska bra!
haha vafan dillar ni om grabbar?

<- they came from ... tipsar ni till en kille som inte vill ha jibbs?
lika så thats it, thats all? :D

Då är jag väl lika go och tipsar om Lets go get lost ... ;D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp