highwon540
Ny medlem
Bra uteliv i Chamonix?
Hej!
Jag undrar om det är bra uteliv i Chamonix?
Jag undrar om det är bra uteliv i Chamonix?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahah, kom igenBlidee sa:Svar nej
Ok,, jag ska sluta vara ironisk,, där är bra tryck, även om "South Bar" inte längre är i svensk ägo,,,highwon540 sa:1 säger ja och 1 säger nej
vem ska jag lita på? ^^
Visst det blir mycke south bar men det är rätt sofsen är det ju ändå hemma festerna som är det roliga.Blidee sa:Men sen är south bar det enda stället alla går till också, alla kvällar i veckan, följt av garage 2ggr på helgen. Jag åkte inte chamonix för festandets skull och de som jag känner som gjorde det blev ganska besvikna.
Finns såklart andra ställen att gå till också men inte så många som gör det, vad du är gör håll dig borta från Cantina! Hur som helst så ligger min röst fortfarande på nej, åk till verbier om du vill festa och åka bra skidor, cham om du vill åka bra skidor och ha GRYM after-ski, vet inte om du räknar det till fest men after-ski på chambe 9 är i världsklass.
uteliv= höga berg, frisk luft, glaciärer= vandring och alpinism...Jibberisch sa:Viktigt här blir väl trådskaparens definition på "bra" uteliv. Om man nu ska vara petig.
Snacka inte skit om CantinaBlidee sa:Men sen är south bar det enda stället alla går till också, alla kvällar i veckan, följt av garage 2ggr på helgen. Jag åkte inte chamonix för festandets skull och de som jag känner som gjorde det blev ganska besvikna.
Finns såklart andra ställen att gå till också men inte så många som gör det, vad du är gör håll dig borta från Cantina! Hur som helst så ligger min röst fortfarande på nej, åk till verbier om du vill festa och åka bra skidor, cham om du vill åka bra skidor och ha GRYM after-ski, vet inte om du räknar det till fest men after-ski på chambe 9 är i världsklass.