Bra uteliv i Chamonix?

Bra uteliv i Chamonix?
Men sen är south bar det enda stället alla går till också, alla kvällar i veckan, följt av garage 2ggr på helgen. Jag åkte inte chamonix för festandets skull och de som jag känner som gjorde det blev ganska besvikna.

Finns såklart andra ställen att gå till också men inte så många som gör det, vad du är gör håll dig borta från Cantina! Hur som helst så ligger min röst fortfarande på nej, åk till verbier om du vill festa och åka bra skidor, cham om du vill åka bra skidor och ha GRYM after-ski, vet inte om du räknar det till fest men after-ski på chambe 9 är i världsklass.

Bra uteliv i Chamonix?
Blidee sa:
Men sen är south bar det enda stället alla går till också, alla kvällar i veckan, följt av garage 2ggr på helgen. Jag åkte inte chamonix för festandets skull och de som jag känner som gjorde det blev ganska besvikna.

Finns såklart andra ställen att gå till också men inte så många som gör det, vad du är gör håll dig borta från Cantina! Hur som helst så ligger min röst fortfarande på nej, åk till verbier om du vill festa och åka bra skidor, cham om du vill åka bra skidor och ha GRYM after-ski, vet inte om du räknar det till fest men after-ski på chambe 9 är i världsklass.
Visst det blir mycke south bar men det är rätt sofsen är det ju ändå hemma festerna som är det roliga.
Chamonix är lite kännt för sin grymma grogg bufeer.
Haha och cantina är as fett!

Bra uteliv i Chamonix?
Vilken Goja,

Jag heter Ellinor och bor sedan sex år i Chamonix. Chamonix är grymt och förtjänar en stjärna i uteliv.Vi har till exempel 'Winter Sessions' party en gång i månaden på Isrinken i Chamonix. Total grymma kvällar med band och DJ's från London, Paris etc. Sen finns det ju alltid La Cantina (smutsig nattclub i en källare), Le Garage (lite B'igare nattclub med dock alltid fullt och öppet till 05.00, samt Le Toff (gay club där alla är välkommna). För att inte nämna alla barer; Bar'd Up, Terasse, Pub, Moneky etc etc. Natttliv pub live you name it there is everything! Eftersom jag är svenska så vill jag gärna ha kontakt med svenska tjejer för att jag driver nämligen en barnvakts förmedling för turister (mest engelska familjer). Tänker du på att kanske göra en säsong här nere så är jag alltid intresserad av att intervjua tjejer med erfarenhet av att jobba med bebisar och barn. Emaila oss på ellie@baby-cham.com med CV på Engelska samt ett kort ansökningsbrev. Det finns även en studio att hyra för 2-4 personer i centrala Chamonix, 5000 € säsongen, maila min man på pete_nic@btopenworld.com för mer info om den. Eller ring Pete på 0033 63427 0990 för mer info om både och.
Hoppas att det här är hjälpsam info till dig som undrar!
Ellinor

Bra uteliv i Chamonix?
Blidee sa:

Snacka inte skit om Cantina ;) Enligt säkra källor är stället nerlagt nu så man behöver inte vara orolig! haha

Tillbaka
Topp