Bräda eller lagg??

ostlund

Ny medlem
Bräda eller lagg??
Vad är det som gäller??

Jag har alltid lika svårt att bestämma mig om jag ska åka skidor eller snowboard. Ska åka till chamonix nu och undrar vad ni tycker... bräda eller skidor??

Helst utav allt skulle jag vilja ha med allt... men det verkar inte i nuläget som om det är möjligt tyvärr... Hoppas att läget ändras.

//Jacob

Bräda eller lagg??
inte såå själv klart... ;)

har åkt snowboard i några år nu och inte stått på ett par skidor aktivt på några år.. åkte skidor förra året halva tiden när ja va nere... de va roligt ;) fast jag vill inte heller släppa brädan..

Bräda eller lagg??
fatskies innebär att det går å surfa lika bra på skidor som på bräda. alltså försvann poängen med å åka bräda när fatskin kom.
du lär väl tycka att det ena ändå är ett minilitet snäpp roligare. då ere ju bara å välja det!

Bräda eller lagg??
Staketen ska stå hemma, runt tomten! ;-)

Åk haschpulka & bli en skön typ! Man KAN ju oxå åka det man själv gillar bäst - Men det är ju inte rätt!

Ride on!

Bräda eller lagg??
pulka med midja???ingen dum ide...så kan dom oxo skaffa snowboard kläder och bli extrema.

Bob med midja?
Kurling med midja?

Nää vill du ha kul ska då åka bräda!

Bräda eller lagg??
Hur fan kan vi veta vad DU tycker är roligast? I Chamonix kan det vara lämpligt att ta det du kan bäst efter som åkningen är stor! (men stavar är bra att slå jobbiga sthlmare med v9) ^_^

Bräda eller lagg??
Hur fan kan vi veta vad DU tycker är roligast? I Chamonix kan det vara lämpligt att ta det du kan bäst efter som åkningen är stor! (men stavar är bra att slå jobbiga sthlmare med v9) ^_^

Bräda eller lagg??
Välj det som är coolast, strunta i om du gillar det...
Är väll inte så svårt att välja, det som är coolast är telemark, sen är skidor/bräda lika fräckt. Annars kan man göra som mig, åka det man är bra på. I mitt fall blir det bräda. Får ta och leka lite lagg nu när man åker ner om man hittar någon med skidor och låna ut :)

Bräda eller lagg??
tja det bästa är väl att åka det du är bäst på.
det är itne speciellt snyggt med folk som åker halvtaskig planka. du kan ju klart se resan dit som träning men om jag åkte ner till chamonix så skulle jag vilja få ut så mycket av åknignen som möjligt och itne traggla runt i de lättare pisterna.

själv åker jag självfallet snowboard.

Bräda eller lagg??
I och med att jag ska dit på Sportlovet så må Gud kasta vatten på din inackordering om du åker bräda! Snowboard är ett sattyg och jag förstår inte varför Alpernas skidorter inte tar efter USA:s och förbjuder sådana aktiviteter. Dessutom, vad är tuffast: Pjäxdans, eller Snowboard-boots-dans??

Dr. Snö; Din fjäderbatong i Göteborg.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp