Brant

Brant
Ringde just till redationen för Brant. Dom sa att man inte får någon mailbekräftelse. Utan det skickas med en bekräftelse med första nummret. Dom sa även att första nummret var tryckt och att vi som har skrivigt upp oss för prenumeration kan förvänta oss att den dimper ner i brevlådan någon dag nu under vackan.

/brandt

Brant
Vill passa på att offentligt be om ursäkt för den lilla förseningen av Brant Nr 1. Den stora anstormningen av prenumeranter har medfört att våra då inte helt färdiga administrativa system hunnit med. Nu är det fixat och bättring utlovas till kommande nummer. Jag hoppas och tror att alla ni som nu fått tidningen inser att "it was worth waiting for". Som "insider" vågar jag nog lova att nästa nummer är ännu vassare. Ute den 5/10. Notera gärna lite inlägg och synpunkter om vad ni tycker om magasinet här i forumet, eller maila på brant@zetterqvist.com.
Mvh
Thomas Molin, VD ZetterQvist Förlag AB / BRANT

Brant
Jo nu har den trillat ner... Helt OK, men jag väntar lite tills det blir mer snöreportage innan jag ger tidningen ris eller ros.
Lite B att man inte fick nåt prenumerations- eller OCR-nummer på fakturan...
//2bbe

Brant
Kul tidning om man gillar klättring, intressant att läsa om Chamonix har bara hört om stället innan..
Den journalistiska prägeln som ansvarige utgivare lovad kände jag inte så mycket av kändes mer som ytterligare ett nummer av Åka Skidor!

Undrar för mig själv hur länge tidningen kommer att överleva utan att finnas med i snabbköpens hyllor, dock skall jag medge att det blir spännande att se om den valda kanalen att bara finnas i vissa friluftsbutiker kommer att hålla!

Väntar fortfarande på att Vertical skall återkomma till tidningshyllan!

Brant
Skidglädje! Äntligen en tidning som förmedlar skidglädje, till skillnad från ett annat stort svenskt skidmagasin. Om de fokuserar mycket på det och skär ner lite mer på klättringen kanske jag tom prenumerar. Första numret var dock lite tunt, men jag förutsätter att det blir bättre senare.

>> RR <<

Brant
BRANT finns att köpa hos Press Stop.

Schysst tidning, men lite väl mycket klättring (har pajat mina armbågar en gång för mycket så den karriären är över...). Dom säger att det blir mer skidor när snön är på väg så det finns hopp.
Lite pinsamt att stava fel på namnet på vårt lands snowboardkung, dvs Johan Olofsson. Där har ni en kille som åker brant.

/R

Brant
Hmmm tyckte den var bra, bra mix mellan klättring och skidor. Kanske ni hade kunnat ha lite intervjuver med kända klätter profiler, Luhr, Bosma, m.m Och gärna artiklar med svensk/norsk klättring och skidåkning, så man inte svävar i väg för mycket ut i det för extrema, utan stannar lite på hemmaplan så att säga. Hoppas på många isklättrings reportage i vinter.

"In climbing,
the ideal of perfect harmony between body and mind seems to have been realized"
WOLFGANG GÜLLICH

Tillbaka
Topp