breda ski stopers till look p18?

Whixs

Ny medlem
Hej!

jag undrar hur jag ska gora for att mina look p18 ska passa pa mina volkl gotama... just nu sa ar skidorna for breda, behover bredare skistopers skulle ja tro?
nan som vet hur jag far tag pa de? eller nan som har ett annat forslag?

MVH
Jocke

Går att byta om du får tag på ett par. Har precis gjort det nu på morgonen och nu ska jag ut och åka puder ;)

Hej svejs leverpastej!!

//H

Hasse sa:
Går att byta om du får tag på ett par. Har precis gjort det nu på morgonen och nu ska jag ut och åka puder ;)

Hej svejs leverpastej!!

//H
Det Hasse missar att nämna är att det är ett totalt helvete att byta dom, kanske bi bättre när man gjort det några gånger och har en hel skidverkstad att jobba med dock.
Men i allmänhet så är det skitdrygt.

Utter sa:
Hasse sa:

Hej svejs leverpastej!!

//H
Det Hasse missar att nämna är att det är ett totalt helvete att byta dom, kanske bi bättre när man gjort det några gånger och har en hel skidverkstad att jobba med dock.
Men i allmänhet så är det skitdrygt.
så farligt ær det væl endå inte? jag tog bort mina i vintras och vad jag kommer ihåg så tog det inte mer ænn några minuter.

Whixs: Eftersom du är i Jackson Hole så ska du ta och gå in till Spencer som jobbar på Pepi Stiegler's skidbutik (Pepi Stiegler, pappa till världscupsåkerskan Resi Stiegler). Han är oslagbart bäst i dalen på det och har gjort det ett antal gånger med med mycket bra resultat (böja ut dom alltså).

Senast ändrad:
Sant Utter. Det tar ett tag om man inte är van.. Men har bytt en del..

Åkt pjäxdjup puder för den delen. Nu är det lunch;)

//H

JockeSki sa:
Whixs: Eftersom du är i Jackson Hole så ska du ta och gå in till Spencer som jobbar på Pepi Stiegler's skidbutik (Pepi Stiegler, pappa till världscupsåkerskan Resi Stiegler). Han är oslagbart bäst i dalen på det och har gjort det ett antal gånger med med mycket bra resultat (böja ut dom alltså).
okej!
tack sa mycket!
ska leta ratt pa butiken... ar den i jackson (staden) eller vid skidorten?

Whixs:
Jag har för mig att jag redan tipsat dig att gå till Spencer på Pepis Sport.
Klart han kan montera dina bindningar, vad trodde du en skidverkstad gjorde =).
Det kostar ungefär 20 Frassar tror jag. Jag kan intyga att det blir riktigt bra, han bockade
mina Rossignol FKS150 (samma bindning, annan design) till ett par Gotama ifjol och det blev perfekt.
I år ska han få bocka ett par till mina Line Sir Francis Bacon, 115 mm midja.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp